مراسم تعزیه‌خوانی در یوش برگزار می‌شود
کد خبر: 4083265
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۱
به مناسبت اربعین حسینی

مراسم تعزیه‌خوانی در یوش برگزار می‌شود

آیین تعزیه‌خوانی به مناسبت فرارسیدن اربعین حسینی از ۲۴ الی ۲۶ شهریورماه در روستای یوش از توابع بلده شهرستان نور به اجرا در می‌آید.

تعزیه خوانی در شهرستان نوربه گزارش ایکنا از مازندران، از سوی تولیت تکیه سیدالشهدا(ع) روستای یوش به مناسبت فرارسیدن اربعین حضرت اباعبدالله الحسین(ع) سالار شهیدان آیین تعزیه‌خوانی از 24 الی 26 شهریورماه به سرپرستی علی‌اکبر شکری در روستای یوش از توابع بلذه شهرستان نور اجرا می‌شود.

معین‌البکایی این تعزیه‌خوانی‌ها را علی‌اکبر شکری برعهده دارد.

شبیه‌خوانان علی‌اکبر شکری، حسین روشنی، محمدرضا طاهری به عنوان اشقیاخوان در این تعزیه‌خوانی به شبیه‌خوانی می‌پردازند.

ماهان داودی، مهدی اسفندیاری و فاطمه زهرا طاهری به عنوان بچه‌خوان در این شبیه‌خوانی‌ها همکاری دارند.

مهدی طاهری، قربان طاهری، اسدالله جمشیدی، شعبان داودی، اسدالله داودی، حسین اسفندیاری، سینا اسفندیاری، عباس طاهری، رضا جمشیدی، عباس جمشیدی و علیرضا طاهری به عنوان اولیاخوان در این تعزیه‌خوانی‌ها به ایفای نقش می‌پردازند.

جامه‌داری این تعزیه‌خوانی‌ها را هادی داودی بر عهده دارد و معین بابایی و رضا سیاهسرانی در گروه موسیقی این تعزیه‌خوانی  همکاری دارند.

گفتنی است که پنجشنبه، 24 شهریور شبیه‌خوانی شهادت جناب حر ساعت 14:30، جمعه 25 شهریور شبیه‌خوانی شهادت حضرت عباس(ع) رأس ساعت 14:30 و شنبه، 26 شهریور مصادف با اربعین حسینی شبیه‌خوانی حضرت موسی بن جعفر(ع) رأس ساعت10:30 صبح در تکیه سیدالشهدا(ع) روستای یوش از توابع بلده شهرستان نور به اجرا در خواهد آمد.

انتهای پیام
captcha