فعالیت‌های فرهنگی مساجد با محوریت امام جماعت باشد
کد خبر: 4080057
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۹

فعالیت‌های فرهنگی مساجد با محوریت امام جماعت باشد

نماینده ولی‌فقیه در مازندران گفت: کانون‌های فرهنگی ـ هنری و پایگاه‌های بسیج باید با محوریت امام جماعت مسجد به فعالیت بپردازند.

گرامی داشت روز جهانی مسجد در ساریبه گزارش ایکنا از مازندران، آیین گرامیداشت روز جهانی مساجد، روز گذشته، 31 مرداد در مصلی امام خمینی(ره) ساری برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی‌لائینی، نماینده ولی‌فقیه در مازندران و امام‌جمعه ساری، در این آیین با ارائه این مطلب که مسجد بر گردن ما حق دارد و مساجد را باید عامل و آباد نگه داریم، گفت: فلسفه مسجد را باید بدانیم و مورد توجه قرار دهیم و اجازه ندهیم مساجد به پایگاه دشمن و کفر تبدیل شود.

وی افزود: صرف اقامه نماز در یک مسجد کفایت نمی‌کند، بلکه حقیقت نماز و روح عبادت، همان ولایت و حرکت در مسیر ولایت است، که در مسجد باید مورد توجه  قرار گیرد.

حجت‌الاسلام لائینی تصریح کرد: جریان‌هایی در تلاش هستند تا از مساجد و هیئت‌های مذهبی برای ضربه‌زدن به اسلام بهره‌مند شوند، نباید اجازه دهیم حتی یک مسجد پایگاه جریان ضد انقلاب باشد.

نماینده ولی‌فقیه در مازندران با ارائه این مطلب که امام جماعت مساجد باید از تفکر ولایی برخوردار باشند، خاطرنشان کرد: جریان شیعه انگلیسی با هزینه کردن در مساجد و هیئت‌های مذهبی به دنبال یارگیری علیه انقلاب اسلامی هستند. 

وی با تأکید بر اینکه بسته بودن در مسجد زیبنده نیست و مسجد باید در تمامی اوقات شرعی اقامه نماز داشته باشد، گفت: کانون‌های فرهنگی هنری و پایگاه‌های بسیج باید با محوریت امام جماعت مسجد به فعالیت بپردازند.  

انتهای پیام
captcha