سردار سلیمانی در جبهه مقاومت تحول ایجاد کرد
کد خبر: 4078097
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۶
مسئول اتحادیه رادیو و تلویزیون عراق:

سردار سلیمانی در جبهه مقاومت تحول ایجاد کرد

مسئول اتحادیه رادیو و تلویزیون عراق با بیان‌اینکه سردار سلیمانی در جبهه مقاومت تحول ایجاد کرد، تصریح کرد: سردار سلیمانی متعلق به هیچ جریان خاصی نبود و همه خصوصیات رفتاری و شیوه مدیریتی او، الهام گرفته از نگاه فراجناحی ایشان بود.

حجت الاسلام حمیدالحسینی مسئول اتحادیه رادیو و تلوزیون عراق

به گزارش ایکنا از گلستان، حجت‌الاسلام سید حمید الحسینی، مسئول اتحادیه رادیو و تلویزیون عراق امروز ٢٣ مرداد در همایش تقریب و مقاومت اسلامی در مکتب حاج قاسم در حسینیه عاشقان ثارالله(ع) بیان کرد: بعد از ورود نیروهای آمریکا به عراق و سقوط عراق ندای حق‌طلبی توسط حاج قاسم در جبهه مقاومت طنین‌انداز شد.

مسئول اتحادیه رادیو و تلویزیون عراق با بیان‌اینکه درایت و شجاعت حاج قاسم در سپاه قدس توانست در نیروهای مقاومت تحول ایجاد کند، افزود: شیوه و منش اخلاقی حاج قاسم طوری بود که همه ادیان و مذاهب با هر دین و مذهبی به گرد او جمع شده و با حضور مستمر خود در جبهه‌های مقابله با تکفیری ها باعث دلگرمی نیروهای مقاومت می‌شد.

حجت‌الاسلام حمیدالحسینی تصریح کرد: سردار سلیمانی در طول چند دهه نقش مهم و تأثیرگذاری در حمایت از مقاومت فلسطین ایفا کرد؛ تا جایی که رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس از وی به عنوان «شهید قدس» یاد کرد.

مسئول اتحادیه رادیو و تلویزیون عراق با تاکید بر ضرورت تبیین مکتب حاج قاسم در جامعه گفت: سردار سلیمانی متعلق به هیچ جریان خاصی نبود و همه خصوصیات رفتاری و شیوه مدیریتی او، الهام گرفته از نگاه فراجناحی ایشان بود.
حجت‌الاسلام سید حمیدالحسینی به اشرافیت حاج قاسم در همه مباحث اجتماعی و فرهنگی منطقه اشاره کرد و افزود: سردار سلیمانی با هوشمندی کامل و ظرفیت و توانایی بالا در جبهه‌های نبرد حضور داشت و ایشان حتی در  تقسیم‌بندی مناطق جنگی اهتمام ویژه داشت.

وی با تاکید بر اینکه سردار سلیمانی باعث همبستگی و افزایش وحدت ملی و تقویت جبهه مقاومت شد، گفت: اخلاص حاج قاسم سلیمانی باعث شده بود بزرگان اهل‌سنت در کشورهای منطقه به او ارادت داشته باشند زیرا می‌دیدند حاج قاسم هر حرفی که بزند به آن عمل می‌کند و قصد خدمت به مردم را دارد.

 

 

انتهای پیام
captcha