خبرنگاران جهادی در راستای حقیقت‌طلبی و بیان واقعیت‌ها گام بردارند
کد خبر: 4077873
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۱

خبرنگاران جهادی در راستای حقیقت‌طلبی و بیان واقعیت‌ها گام بردارند

سرپرست سازمان جهاددانشگاهی گیلان با بیان این‌که گفتمان جهاددانشگاهی، کار جهادی و روحیه انقلابی است، اظهار کرد: خبرنگاران جهادی در راستای حقیقت‌طلبی و بیان واقعیت‌ها گام بردارند و گفتمان انقلاب و ماموریت‌های جهاددانشگاهی را ترویج کنند.

خبرنگاران جهادی در راستای حقیقت‌طلبی و بیان واقعیت‌ها گام بردارند

به گزارش ایکنا از گیلان، حمیدرضا مسکنی، سرپرست سازمان جهاددانشگاهی استان گیلان، در دیدار با خبرنگاران خبرگزاری ایکنا و ایسنا گیلان که عصر امروز، ۲۲ مردادماه در دفتر ریاست سازمان برگزار شد، ضمن گرامیداشت روز خبرنگار، بیان کرد: تقارن روز خبرنگار با ایام تاسوعا و عاشورای حسینی، نشان‌دهنده رسالت زینبی خبرنگاران در تبیین واقعیت‌های دینی و ارزشی است.

وی با اشاره به تاکید رهبر انقلاب بر جهاد تبیین، تصریح کرد: خبرنگاران افسران جنگ نرم هستند و در این راستا، خبرنگاران جهاددانشگاهی رسالت سنگین‌تری بر عهده دارند و باید موفقیت‌ها و دستاوردهای انقلاب را در کم‌ترین زمان ممکن مخابره کنند.

سرپرست سازمان جهاددانشگاهی گیلان با بیان اینکه رهبر انقلاب نیز از خبرنگاران، مخابره اخبار خوب، مفید و امیدبخش را مطالبه کردند، گفت: خبرنگاران جهادی در راستای حقیقت‌طلبی و بیان واقعیت‌ها گام بردارند و گفتمان انقلاب و ماموریت‌های جهاددانشگاهی را ترویج کنند.

مسکنی با بیان اینکه جهاددانشگاهی متعلق به هیچ حزب و جناحی نیست و همگام با نظام اسلامی پیش می‌رود، یادآور شد: به خبرنگاران جهادی اعتقاد داریم تا بتوانیم سرمایه‌های درون سازمانی و برون سازمانی جهاددانشگاهی را تقویت کنیم.

وی گفتمان جهاددانشگاهی را کار جهادی و روحیه انقلابی دانست و بیان کرد: امروز از خبرنگاران جهاددانشگاهی انتظار داریم به اقدامات ارزشمند علمی و فناوری جهاددانشگاهی بپردازند تا امید به جامعه تزریق شود.

گفتنی است در پایان این مراسم از خبرنگاران خبرگزاری ایکنا و ایسنا تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام
captcha