اعلام برنامه زمانی مرحله استانی مسابقات سراسری قرآن
کد خبر: 4073469
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۵

اعلام برنامه زمانی مرحله استانی مسابقات سراسری قرآن

زمان‌بندی مرحله استانی چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن از سوی مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف اعلام شد، بر اساس این برنامه زمانی مرحله استانی از 22 مردادماه آغاز شده و تا پایان شهریورماه در استان‌ها ادامه خواهد داشت.

اعلام برنامه زمانی مرحله استانی مسابقات سراسری قرآن

به گزارش ایکنا، با پایان یافتن مرحله شهرستانی چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم، برنامه اجرای مرحله استانی این دوره از سوی مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه اعلام شد.

بر اساس برنامه اعلام شده این مرحله از مسابقات از 22 مرداد آغاز می‌شود و تا پایان شهریورماه در تمامی استان‌ها ادامه خواهد داشت.

قم، ایلام، سمنان، خراسان شمالی، سیستان و بلوچستان، مرکزی و بوشهر در شمار استان‌هایی هستند که رقابت مرحله استانی خود را در مردادماه و در دهه پایانی این ماه(22 تا 31 مرداد) برگزار می‌کنند.

همچنین استان‌های اصفهان، گیلان، خوزستان، البرز، آذربایجان غربی، خراسان جنوبی و همدان نیز طی روزهای یکم تا دهم شهریورماه رقابت مرحله استانی را برگزار خواهند کرد.

استان‌های تهران، آذربایجان شرقی، یزد، کهگیلویه و بویراحمد، کردستان، فارس، گلستان، کرمانشاه و زنجان نیز در بازه زمانی 11 تا 20 شهریورماه شاهد برپایی مرحله استانی هستند.

خراسان رضوی، قزوین، مازندران، اردبیل، هرمزگان، کرمان، لرستان و چهارمحال و بختیاری نیز در زمره استان‌هایی هستند که در دهه پایانی شهریورماه(21 تا 31) رقابت مرحله استانی خود را برگزار می‌کنند.

مرحله شهرستانی چهل‌وپنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن همچون چند دوره اخیر به صورت تجمیعی و با حضور نمایندگان چند شهرستان در یک شهر و در تیرماه برگزار و نفراتی که حد نصاب لازم را کسب کرده‌اند به مرحله استانی راه یافته‌اند.

چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم امسال در سه بخش آوایی (حفظ و قرائت)، نغماتی (اذان، دعاخوانی و مدیحه‌سرایی) و معارفی (تفسیر و ترجمه) برپا و مرحله کشوری هر کدام از این بخش‌ها به میزبانی یکی از استان‌های کشور برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha