چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن اوقاف در مازندران برگزار می‌شود
کد خبر: 4069170
تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۲

چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن اوقاف در مازندران برگزار می‌شود

چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم اوقاف مازندران از ۲۰ الی 26 تیرماه در شهرهای آمل، کلارآباد، ساری، بابل و بهشهر برگزار می‌شود.

هل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم  اوقاف به گزارش ایکنا از مازندران، چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم اوقاف مازندران از ۲۰ الی 26 تیرماه در شهرهای آمل، کلارآباد، ساری، بابل و بهشهر  برگزار می‌شود.

در این دوره مسابقات سراسری ۲ هزار و ۶۰۰ شرکت‌کننده نام‌نویسی داشته‌اند که بیشترین ثبت‌نام‌ها در شهرستان‌های ساری، نور، نوشهر و بابل انجام شده است که نیمی از این تعداد ثبت نامی در بخش تفسیر شرکت کرده‌اند.

شرکت‌کنندگان در رشته‌های حفظ ۵، ۱۰ و ۲۰ جزء، حفظ کل قرآن، قرائت و ترتیل، حضوری به رقابت خواهند پرداخت.

ضبط و داوری آثار رشته‌های اذان، دعاخوانی، همخوانی و مدیحه‌سرایی مرداد ماه امسال در اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران برگزار خواهد شد و آزمون رشته‌های تفسیر عمومی قرآن، ترجمه نهج‌البلاغه و ترجمه صحیفه سجادیه، نیمه نخست مرداد امسال به صورت الکترونیکی و آنلاین برگزار می‌شود و نفرات برتر به مسابقات استانی راه خواهند یافت.

این دوره از مسابقات به ترتیب در روزهای دوشنبه، ۲۰ تیرماه در امامزاده ابراهیم شهرستان آمل، سه‌شنبه، ۲۱ تیرماه در امامزاده عبدالوافی شهر کلارآباد، چهارشنبه، ۲۲ تیرماه در امامزاده عباس شهرستان ساری، پنج‌شنبه ۲۳ تیرماه در امامزاده قاسم شهرستان بابل، شنبه، ۲۵ تیرماه بخش آقایان و یکشنبه ۲۶ تیرماه بخش بانوان در سالن توحید شهرستان بهشهر روبروی اداره اوقاف برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha