درخشش قاری بابلسری در مسابقات قرآن فرهنگیان
کد خبر: 4067494
تاریخ انتشار : ۰۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۴

درخشش قاری بابلسری در مسابقات قرآن فرهنگیان

کارشناس قرآن و عترت و نماز آموزش و پرورش شهرستان بابلسر از برتری قاری بابلسری در هفتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان سراسر کشور خبر داد.

سیدصادق سیاریفرهاد رضی‌پور، کارشناس قرآن و عترت و نماز آموزش و پرورش شهرستان بابلسر در گفت‌وگو با ایکنا از مازندران، از برتری کارکنان فرهنگی بابلسر در هفتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان سراسر کشور خبر داد و  گفت: هفتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان سراسر کشور با حضور جمعی از فرهنگیان خانم و آقا از سراسر کشور در مشهد مقدس از چهارم تیرماه آغاز و در ششم تیرماه  به کار خود خاتمه داد.

وی افزود: این دوره از مسابقات به همت اداره کل قرآن، عترت و نماز معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش و مرکز قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه و با میزبانی معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی در رشته‌های حفظ ۱۰ جزء و حفظ کل قرآن کریم، روش تدریس احکام، قرائت تحقیق و نهج‌البلاغه برگزار شد.

رضی‌پور با بیان اینکه دو تن از فرهنگیان این شهرستان در رشته‌های قرائت تحقیق و نهج‌البلاغه حضور پیدا کردند خاطرنشان کرد: سیدصادق سیاری از قاریان قرآن فرهنگی آموزش و پرورش شهرستان بابلسر رتبه چهارم رشته قرائت تحقیق  این دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان سراسر کشور را به خود اختصاص داد.

انتهای پیام
captcha