افتتاح جلسه آموزش قرائت قرآن «نجم‌الثاقب» در لویزان
کد خبر: 4067171
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۷

افتتاح جلسه آموزش قرائت قرآن «نجم‌الثاقب» در لویزان

جلسه قرائت قرآن «نجم‌الثاقب» از 12 تیرماه، یکشنبه‌ها در محدوده لویزان برگزار می‌شود.

 جلسه هفتگی آموزش قرائت محمدرضا منصوریبه گزارش ایکنا، جلسه هفتگی آموزش قرائت محمدرضا منصوری، مدرس و قاری قرآن با عنوان «نجم‌الثاقب» روزهای یکشنبه هر هفته برپا می‌شود.

این جلسه که از 12 تیرماه طی مراسمی آغاز می‌شود، از ساعت 18:30 در نیمه نخست سال و پس از اقامه نماز مغرب و عشا در نیمه دوم سال، در محل مسجد جامع لویزان تشکیل می‌شود.

تمام مقاطع سنی آقایان با حضور در این جلسه می‌توانند از مطالب ارائه شده در زمینه فنون قرائت و همچنین بیان نکات تجویدی و صوت و لحن بهره‌مند شوند.

بانوان نیز با حضور در مسجد می‌توانند از محتوای ارائه شده در جلسه بهره‌مند شوند.

این جلسه از سال 1365 در بیت شهید فرشادی پایه‌گذاری شد و به مدت سه سال در منزل این شهید ادامه داشت. بعد از آن به مدت دو سال در بیت الزهرا(س) واقع در منطقه نیاوران ادامه پیدا کرد. پس از آن به مدت یک سال در مسجد امام علی(ع) واقع در میدان سرباز در منطقه مجیدیه برگزار شد.

بعد از توسعه آستان مقدس امامزاده پنج تن(ع) لویزان این جلسه به مدت 17 سال در این امامزاده برگزار شد. از 14 سال قبل و پس از درگذشت استاد علی اربابی، برگزاری جلسه نجم‌الثاقب به حسینیه همدانی‌ها منتقل شد. در این مدت جلسات قبل از شروع بیانات حجت‌الاسلام والمسلمین حسین انصاریان برپا می‌شد. هم‌اکنون نیز این جلسه با قدمتی تقریباً 30 ساله از یکشنبه 12 تیرماه در مسجد جامعه لویزان برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha