مازندران؛ دارنده رتبه اول کمک‌های مردمی و زکات در کشور
کد خبر: 4060532
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۷

مازندران؛ دارنده رتبه اول کمک‌های مردمی و زکات در کشور

مدیرکل کمیته امداد مازندران با بیان اینکه باید در کمک به نیازمندان و محرومان جهادی و انقلابی عمل کنیم، گفت: کمیته امداد مازندران با مشارکت خیران و مردم نیک‌اندیش در کمک‌های مردمی و زکات دارای رتبه اول کشور است.

جلسه شورای زکات در بهشهربه گزارش ایکنا از مازندران، حجت‌الاسلام بشیر عالیشاه، مدیرکل کمیته امداد مازندران، امروز، هشتم خردادماه در شورای زکات شرق استان مازندران که در  جهادکشاورزی بهشهر با حضور ائمه جمعه، فرمانداران، بخشداران و خیرین برگزار شد، گفت: مردم نوعدوست مازندران توجه ویژه‌ای به نیازمندان داشته و باید دست به دست هم دهیم تا به محرومان رسیدگی کنیم.

وی با بیان اینکه باید در کمک به نیازمندان و محرومان جهادی و انقلابی عمل کنیم، افزود: کمیته امداد مازندران با مشارکت خیران و مردم نیک‌اندیش در کمک‌های مردمی و زکات دارای رتبه اول کشور است.

مدیرکل کمیته امداد مازندران، با بیان اینکه در سال گذشته ۷۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان زکات جمع‌آوری شد، تصریح کرد: 2 هزار شورای زکات در استان ایجاد و مقرر شد تا زکات جمع‌آوری شده هر منطقه برای نیازمندان همان منطقه هزینه شود.

وی ادامه داد: سال گذشته به تمامی افراد در نوبت دریافت جهیزیه، جهیزیه اهدا و همچنین 8 هزار و ۴۰۰ دستگاه لوازم خانگی ، هزار و ۲۳۰ دستگاه کولر به نیازمندان اهدا شد.

مدیرکل کمیته امداد مازندران با اشاره به سپرده‌گذاری خیران در صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت، افزود: در اسفند ماه سال گذشته به 3 هزار نیازمند متقاضی تسهیلات بانکی ارائه شد.

وی با تقدیر از اعضای شورای زکات و خیران نیک‌اندیش گفت: همه باید در راستای ترویج فرهنگ زکات همه تلاش خود را بکار بندیم.

انتهای پیام
captcha