رایزانی کمیته امداد مازندران برای خانه‌دار کردن ۱۵۰۰ مددجویان فاقد زمین
کد خبر: 4060259
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۳

رایزانی کمیته امداد مازندران برای خانه‌دار کردن ۱۵۰۰ مددجویان فاقد زمین

مدیرکل کمیته امداد مازندران گفت: رایزنی برای هزار و ۵۰۰ مددجوی فاقد زمین در حال انجام است تا زمین ساخت مسکن این افراد نیز تهیه شود.

حجت‌الاسلام بشیر عالیشاه، مدیرکل کمیته امداد مازندرانبه گزارش ایکنا از مازندران، حجت‌الاسلام بشیر عالیشاه، مدیرکل کمیته امداد مازندران، هفتم خردادماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در حال حاضر ساخت هزار و ۳۰۰ واحد مسکن مددجویی در دست اقدام است و این واحد‌ها تا پایان شهریور تحویل داده می‌شود.

وی با بیان اینکه حدود پنج هزار و ۴۰۰ خانوار تحت حمایت در استان مستأجر هستند و برای خانه‌دار شدن این افراد تلاش می‌کنیم، افزود: هزار نفر مددجوی تحت حمایت در استان دارای زمین هستند که با صدور پروانه ساخت، کار ساخت مسکن در حال اقدام است و حدود هزار و ۵۰۰ مددجو فاقد زمین هستند که رایزنی‌های لازم برای تهیه زمین ساخت مسکن این افراد نیز انجام می‌شود.

عالیشاه با بیان اینکه در سال گذشته وام قرض‌الحسنه از محل صندوق قرض الحسنه امداد ولایت، در بخش‌های اشتغال، درمانی، ودیعه مسکن و... به مددجویان پرداخت شد، تصریح کرد: در سال گذشته به تمامی افراد در نوبت، جهیزیه اهدا و همچنین با نیازسنجی انجام شده، هشت هزار و ۴۰۰ دستگاه لوازم خانگی تهیه و توزیع شد.

وی با تقدیر از همراهی و مشارکت سپاه در راستای خدمت‌رسانی به نیازمندان، افزود: اعتماد خیران به کمیته امداد زیاد است و تاکنون با مشارکت آنان اقدامات خوبی انجام شد.

انتهای پیام
captcha