ارسال ۲۰۰ بسته کمک مؤمنانه از مازندران به مریوان
کد خبر: 4060257
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۰

ارسال ۲۰۰ بسته کمک مؤمنانه از مازندران به مریوان

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران گفت: ۲۰۰ بسته کمک مؤمنانه از سوی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران و با مشارکت ستاد اجرایی فرمان امام(ره) برای پیشمرگان کرد مسلمان مریوان ارسال شد.

کمک مؤمنانهبه گزارش ایکنا از مازندران، سردار عبدالله ملکی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران، امروز، هفتم خردادماه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این اداره کل در بحث توزیع بسته‌های حمایتی «کمک مؤمنانه» اقدامات قابل توجهی در دستور کار قرار داده است، اظهار کرد: تهیه و توزیع ۲۰۰ بسته معیشتی بین پیش‌مرگان کرد مسلمان از آن جمله است.

وی ارزش ریال هر بسته را ۵۰۰ هزار تومان اعلام کرد و افزود: این اقدام با مشارکت ستاد اجرایی فرمان امام(ره) انجام و در مجموع ۱۰۰ میلیون تومان هزینه شد.

سردار ملکی افزود: رزمندگان شمال کشور از اوایل دهه ۶۰ تا سال ۷۵ در مریوان حضور داشته و با پیش‌مرگان کرد همسنگر بودند و این معاشرت و ارتباطات همچنان تداوم داشته و روز به روز پیوند قوی‌تری برقرار می‌شود.

این مسئول تجلیل از مردم مریوان و به ویژه پیش‌مرگان کرد مسلمان را که در صحنه‌های دفاع از کشور و ناموس این ملت عاشقانه ایستادند و مقاومت کردند وظیفه انسانی و اسلامی دانست.

وی برگزاری یادواره شهدای شمال کشور و مریوان را از دستاورد‌های این پیوند برادرانه برشمرد و اظهار کرد: پیش‌مرگان کرد مسلمان مریوان همسنگران و مرزداران خوبی بودند و در مقابله با ضد انقلاب و رژیم بعث عراق از جان مایه گذاشتند تا کردستان این پاره تن میهن اسلامی ایران حفظ بماند.

انتهای پیام
captcha