۱۸۲ نوعروس مددجوی مازندرانی روانه خانه بخت شدند
کد خبر: 4060116
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۳

۱۸۲ نوعروس مددجوی مازندرانی روانه خانه بخت شدند

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد مازندران گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون ۱۸۲ نفر از نوعروسان تحت حمایت با کمک و مشارکت خیران و مراکز نیکوکاری روانه خانه بخت شدند.

سید موسی عمادی ترکامی، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد مازندرانبه گزارش ایکنا از مازندران، سیدموسی عمادی ترکامی، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد مازندران، امروز، ۷ خردادماه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در مازندران ۸۰ هزار و ۵۰۵ خانوار تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند، اظهار کرد: رویکرد کمیته امداد در حوزه خدمت‌رسانی به خانواده‌های تحت حمایت، اولویت بخشی به توانمندسازی مددجویان است.

وی افزود: از ابتدای سالجاری تاکنون ۱۸۲ نفر از نوعروسان تحت حمایت با کمک و مشارکت خیران و مراکز نیکوکاری روانه خانه بخت شدند.

عمادی با بیان اینکه جهیزیه هر یک از نوعروسان به ارزش ۳۸ میلیون تومان با کمک خیران و مراکز نیکوکاری تهیه شده است، تصریح کرد: اقلام جهیزیه شامل یخچال، پنکه، ماشین لباس‌شویی، جارو برقی، تلویزیون و اجاق گاز در مجموع به ارزش ۶ میلیارد و ۹۱۶ میلیون تومان تهیه و به نوعروسان تحت حمایت اهدا شد.

وی تصریح کرد: کمیته امداد به منظور احیای سنت حسنه ازدواج و ترویج فرهنگ انفاق و تقویت روحیه مشارکت‌های مردمی در کمک به ازدواج جوانان تحت حمایت برای شروع زندگی مشترک، تسهیل در امر ازدواج جوانان، برنامه‌ریزی می‌کند.

عمادی گفت: ۱۱۳ نوعروس تحت حمایت نیز در نوبت دریافت جهیزیه قرار دارند که با مشارکت، همدلی و کمک خیران این افراد نیز روانه خانه بخت می‌شوند.

انتهای پیام
captcha