برپایی نمایشگاه «ردای سرخ» آثار شهدای مازندران در قم
کد خبر: 4059585
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۷

برپایی نمایشگاه «ردای سرخ» آثار شهدای مازندران در قم

مسئول بسیج طلاب سپاه کربلای مازندران از برپایی نمایشگاه «ردای سرخ» با نمایش کتاب‌ها، تألیفات، پژوهش‌های شهدای روحانی و آثاری از عالمان مجاهدان استان مازندران خبر داد.

حجت‌الاسلام سید میثم نبوی، مسئول بسیج طلاب سپاه کربلا مازندرانحجت‌الاسلام سید میثم نبوی، مسئول بسیج طلاب سپاه کربلا مازندران، در گفت‌وگو با ایکنا از مازندران، اظهار کرد: برای لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب بمنی بر اینکه دفاع مقدس یک گنجینه تمام نشدنی است، اقدام به برپایی نمایشگاه «ردای سرخ»، از  حجره تا سنگر کردیم.

مسئول سازمان بسیج طلاب سپاه کربلا، گفت: اقدامات انجام شده در نمایشگاه، برپایی غرفه محصولات فرهنگی شامل کتاب‌ها، تألیفات، پژوهش‌های شهدای روحانی و آثاری از عالمان مجاهدان استان مازندران است. همچنین وصیت‌نامه‌ها، دلنوشته‌ها و زندگی‌نامه شهدا در قالب مکتوب و نرم افزاری برای بازدید عموم ارائه شد.

وی با اشاره به به برپایی مایشگاه تجسمی در محوطه مصلی قم، افزود: بخشی از نمایشگاه مربوط به شهدای روحانی دوره مشروطه مثل شهید شیخ فضل‌الله نوری است و بخشی دیگر مربوط به سه شهید ترور و همچنین شهدای روحانی که نمایندگان مجلس در زمان انقلاب بودند، و در ادامه شهدای روحانی دفاع مقدس و شهید جاویدالاثر، شهید ولی‌الله سلیمانی‌فر اولین روحانی شهید جاویدالاثر استان است.

نبوی اظهار کرد:  آثار شهدای روحانی انقلاب و شهدای روحانی مدافع حرم هم بخش دیگر محتوایی نمایشگاه است.

انتهای پیام
captcha