عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی تمهید منطقه برای سلطه اسرائیلی است
کد خبر: 4058246
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۳
رهبر انصار الله یمن:

عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی تمهید منطقه برای سلطه اسرائیلی است

سید عبدالملک بدرالدین الحوثی، رهبر جنبش انصارالله یمن در دیدار با جمعی از رهبران و مسئولان استان اب سخنانی را مطرح و تصریح کرد: عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی عنوانی برای آماده کردن منطقه برای سلطه دشمن اسرائیلی است.

به گزارش ایکنا به نقل از المسیرة، سید عبدالملک بدر الدین الحوثی، رهبر جنبش انصار الله یمن امروز پنجشنبه در دیدار با هیئتی بلندپایه از شخصیت‌ها و مسئولین استان «إب» این کشور ضمن تشکر و قدردانی از مقاومت مردم این استان در مقابل سختی‌ها و ابتکارات آنها در مسیر جبران کمبودها و سازگاری با محدودیت‌های جنگ تحمیلی گفت: دشمنان از هر طریقی سعی دارند تخم نفاق و فتنه را در صفوف ملت یمن بکارند و حاصل آن را به نفع خود و به ضرر ملت از طریق اختلافات برداشت کنند.
وی گفت: امیدواریم که استان «اب» الگویی از همزیستی ارائه دهد که شکاف‌ها را پر کرده و پل‌های دوستی را گسترش دهد.
عبدالملک الحوثی افزود: باید از ثبات امنیتی و اجتماعی در استان اب با صلح و سازگاری و همکاری میان دستگاه‌های مسئول حفاظت شود. دستگاه‌های مسئول و مقامات استان باید تمام تلاش خود را بکار گیرند تا به مردم در حوزه‌های مختلف از جمله خدمات عمومی و بازسازی راه‌ها و امور بهداشتی یاری دهند.
الحوثی همچنین بیان کرد: ضعف ما در بخش کشاورزی باعث شد تا ملت یمن در بین نخستین کشور‌ها از نظر سطح پایین امنیت غذایی قرار گیرد. به همین دلیل انتظار می‌رود تا مسئولان استان اب اهتمام بیشتری در راستای رونق بخش کشاورزی در استان به خرج دهند.
الحوثی افزود: دشمنان در سایه آتش‌بس اعلام می‌کنند که در حال آماده شدن و بازیابی قوا هستند و این نشان دهنده جهت‌گیری آنها به سمت مرحله بعد است و ترتیبات اخیر دشمنان برای مرحله پیش رو بر به دلیل ناکامی‌های آنها در مرحله قبل است.
 الحوثی با اشاره ضمنی به سازش امارات با رژیم صهیونیستی افزود: آنان که دشمنی علیه ما را رهبری می‌کنند، همان کسانی هستند که جریان عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی را رهبری می‌کنند.
رهبر انصار الله با بیان اینکه عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی عنوانی برای آماده کردن منطقه برای سلطه دشمن اسرائیلی است، افزود: هدف دشمن این است که ملت ما تمام نمادهای وحدت و قدرت خود را از دست بدهد تا به راحتی بتواند بر آن مسلط شود.
وی در پایان افزود: ما به عنوان مردم یمن استوار به مسیر خود برای رسیدن به استقلال و آزادی و جلوگیری از مداخله خارجی ادامه خواهیم داد.

انتهای پیام
captcha