برگزاری مسابقات قرآن ویژه خانواده‌های کارکنان پایور نزاجا
کد خبر: 4058236
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۷

برگزاری مسابقات قرآن ویژه خانواده‌های کارکنان پایور نزاجا

مسئول برگزاری بیست و دومین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه خانواده‌های کارکنان پایور نزاجا گفت: این مرحله سراسری است و تمام یگان‌ها باید در این هفته مرحله یگانی را برگزار کنند.

 

اعظم شایسته‌فر، مسئول برگزاری بیست و دومین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه خانواده‌های کارکنان پایور نزاجا شیراز( پشتیبانی منطقه 2) امروز، ۲۹ اردیبهشت ماه در حاشیه برگزاری این مسابقه در گفت‌وگو با ایکنا از فارس گفت: مسابقات سراسری ارتش هر سال برگزار می‌شود که ابتدا بین یگان‌ها و پس از آن به صورت منطقه‌ای در کشور برگزار می‌شود.
 
وی با بیان اینکه این مسابقه ویژه  همسران و فرزندان نزاجا(پایور) است، تصریح کرد: ابتدا مرحله مقدماتی به صورت یگانی برگزار می‌شود و پس از آن، منتخبان هر رشته برای مرحله منطقه‌ای می‌روند و پس از آن، مرحله کشوری و بعد از آن مرحله آجا  برگزار می‌شود.
 
شایسته‌فر با یادآوری اینکه این مرحله مسابقه، سراسری است و تمام یگان‌ها باید در این هفته مرحله یگانی را برگزار کنند، اظهار کرد: این مسابقه در سنین مختلف برای بانوان و آقایان برگزار می‌شود.
 
وی در پایان تصریح کرد: رشته ترتیل و تحقیق برای همسران و فرزندان دختر بالای 14 سال و زیر 14 سال، تفسیر جزء 22 قرآن کریم از تفسیر نمونه، رشته اذان برای پسران، همچنین حفظ ۲۵،۲۰،۱۵،۱۰،۵،۳،۱جزء  و حفظ کل هم برای همسران و هم برای فرزندان پسر و دختر زیر 14 سال و بالای 14 سال از جمله رشته‌های برگزاری این مسابقه است.

انتهای پیام
captcha