جمع‌آوری ۷۵ میلیارد تومان زکات در مازندران
کد خبر: 4058230
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۶

جمع‌آوری ۷۵ میلیارد تومان زکات در مازندران

مدیرکل کمیته امداد مازندران اظهار کرد: سال گذشته ۷۵ میلیارد تومان زکات در استان جمع‌آوری شد که در سرفصل‌های جهیزیه، درمانی، مسکن و معیشت از حوزه زکات هزینه شد.

زکات مازندرانبه گزارش ایکنا از مازندران، حجت‌الاسلام بشیر عالیشاه، مدیرکل کمیته امداد مازندران، امروز 29 اردیبهشت‌ماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: ۹۹ درصد زکات جمع‌آوری شده در حوزه حمایتی برای مددجویان هزینه شد و سال گذشته ۵۲ هزار و ۴۲۰ مورد در سرفصل‌های جهیزیه، درمانی مسکن، معیشت از حوزه زکات هزینه شد.

وی با بیان اینکه 2 هزار شورای زکات در استان وجود دارد و خیران در این بخش با کمیته امداد همکاری دارند، افزود: کمیته امداد با توجه به اعتمادسازی که در سطح استان انجام داده است در جمع آوری زکات و هدایت خیران برای کمک به نیازمندان برنامه‌ریزی دارد.

مدیر کل کمیته امداد مازندران تصریح کرد: ساخت هزار و ۳۰۰ واحد مسکن مددجویی را در دست اقدام داریم و در تلاشیم تا واحد‌های مسکونی با کمک خیران آماده و به مددجویان تحویل داده شود.

مدیرکل کمیته امداد مازندران  با بیان اینکه بیشترین زکات جمع‌آوری شده در استان، مستحبی بوده است، اظهار کرد: از همراهی و مشارکت خیران و دستگاه‌های اجرایی استان در راستای کمک به نیازمندان و ترویج فرهنگ انفاق و نیکوکاری سپاسگزاریم.

انتهای پیام
captcha