داوری ۷۷۷ اثر در هشتمین جشنواره علامه حلی فارس
کد خبر: 4058154
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۵

داوری ۷۷۷ اثر در هشتمین جشنواره علامه حلی فارس

مدیر حوزه‌های علمیه فارس با بیان اینکه ۷۷۷ اثر در جشنواره علامه حلی داوری شده است، گفت: ۶۹ اثر به مرحله اصلی جشنواره رسیدند و ۱۵ اثر نیز برگزیده شده‌اند.

مدیر حوزه‌های علمیه فارسبه گزارش ایکنا از فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد استوارمیمندی، مدیر حوزه‌های علمیه فارس، شامگاه روز گذشته، ۲۸ اردیبهشت‌ماه در اختتامیه هشتمین جشنواره علامه حلی استان فارس که در حرم مطهر شاهچراغ(ع) برگزار شد، گفت: حدود ۷۷۷ اثر در جشنواره علامه حلی داوری شده است.

وی با تصریح اینکه ۶۹ اثر به مرحله اصلی رسیدند و ۱۵ اثر نیز برگزیده شده‌اند، اظهار کرد: ۶ اثر برگزیده از بانوان و ۹ اثر برگزیده نیز از آقایان بوده است.

استوارمیمندی با بیان اینکه اگر بخواهیم در عرصه پژوهش، اقدامات مؤثر انجام شود نیازمند حمایت دستگاه‌های مختلف هستیم، گفت: با رویکرد جدیدی که شکل گرفته است باید از آثار پژوهشی حمایت بیشتری صورت گیرد، اگرچه نقش دستگاه‌های فرهنگی دینی نیز در این زمینه انکارناپذیر است.

مدیر حوزه‌های علمیه فارس در پایان تصریح کرد: همچنین از دستگاه‌هایی مانند، سازمان تبلیغات، اوقاف، ارشاد و سازمان فرهنگی شهرداری‌ها توقع حمایت داریم تا در بحث توسعه فرهنگی دینی اثرگذار باشیم.

انتهای پیام
captcha