باشگاه ۱۰۰ هزار نفری خیرین در مازندران تشکیل می‌شود
کد خبر: 4058025
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۲

باشگاه ۱۰۰ هزار نفری خیرین در مازندران تشکیل می‌شود

مدیر کل کمیته امداد مازندران، گفت: در حال حاضر باشگاه ۱۰۰ هزار نفری خیرین در استان هدف‌گذاری شده و تلاش داریم در راه خدمت به مددجویان شرمنده آنان نشویم.

حجت‌الاسلام بشیر عالیشاه، مدیر کل کمیته امداد مازندرانبه گزارش ایکنا از مازندران، حجت‌الاسلام بشیر عالیشاه، مدیر کل کمیته امداد مازندران، ۲۸ اردیبهشت‌ماه در آئین اهدای ۳۰۰ سری جهیزیه و توزیع هزار دستگاه لوازم خانگی که با حضور مرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد کشور و آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران، در مصلی امام خمینی(ره) ساری برگزار شد، اظهار کرد: سال گذشته تمامی نوعروسان در نوبت جهیزیه از نعمت جهیزیه برخوردار شدند و ۸ هزار و ۴۰۰ دستگاه لوازم خانگی بین خانواده‌های نیازمند توزیع شد.

وی با بیان اینکه به نیازمندان غیر از تحت حمایت کمیته امداد نیز با همراهی خیرین اسفندماه سال گذشته ۳۳ میلیارد تومان وام کارگشایی اعطا شد، افزود: در استان مازندران خیرین عزیز حمایت‌های ویژه دارند و قدردان این همراهی هستیم. در حال حاضر باشگاه ۱۰۰ هزار نفری خیرین در استان هدف‌گذاری شده و تلاش داریم در راه خدمت به مددجویان شرمنده آنان نشویم.

مدیر کل کمیته امداد مازندران با اشاره به راه اندازی سامانه امداد هوشمند، بیان کرد: کد qr با هدف پرداخت صدقه غیرحضوری در استان ایجاد شد که امیدواریم شهروندان با این روش پرداخت صدقه بیشتر آشنا شوند.

انتهای پیام
captcha