ذبح و توزیع گوشت ۸۰ رأس دام میان نیازمندان ساروی
کد خبر: 4057858
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۷

ذبح و توزیع گوشت ۸۰ رأس دام میان نیازمندان ساروی

فرمانده سپاه کربلا گفت: با بهره‌گیری از ظرفیت خیرین ۸۰ رأس گاو، با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای نیازمندان توزیع شد.

سردار سیاووش مسلمی، فرمانده سپاه کربلای مازندرانبه گزارش ایکنا از مازندران، سردار سیاووش مسلمی، فرمانده سپاه کربلای مازندران، عصر دیروز، ۲۷ اردیبهشت‌ماه در نشست خبری به مناسبت اختتامیه رزمایش جهادگران فاطمی و برنامه‌های محرومیت‌زدایی و سازندگی بسیج و سپاه کربلای مازندران، که در سپاه کربلا برگزار شد، گفت: رزمایش جهادگران فاطمی از ۱۸ تا ۲۶ اردیبهشت‌ماه برگزار شد که از ۵ هزار گروه جهادی حدود ۳ هزار گروه جهادی در این رزمایش فعال بودند.

وی یکی از ویژگی‌های این رزمایش را ورود گروه‌های تخصصی دانست و افزود: ساماندهی گلزار شهدا، ساماندهی مدارس، و ساخت مسکن روستایی، ارائه خدمات در حوزه سلامت و... از اقدامات گروه‌های جهادی فاطمی در رزمایش اخیر بود.

فرمانده سپاه کربلای مازندران، با بیان اینکه ۱۲ کارگروه تخصصی و ۲۲ شورای تخصصی در استان فعالیت دارند، تصریح کرد: ارائه خدمات به ۱۵ هزار نفر از محرومین، انجام مشاوره پزشکی در حوزه تغذیه به ارزش ۵ میلیارد تومان از طریف بسیج پزشکی، اهدای ۵ هزار بسته معیشتی از طریق این قشر بسیج زنان، برگزاری میز خدمت از سوی بسیج اداری و کمک به ساماندهی بازار از خدمات بسیج به آحاد جامعه است.

وی با بیان اینکه بسیج دانش‌آموزی در پنج شهرستان در قالب جشن تکلیف بسته‌هایی را به ۵۰۰ دانش‌آموز اهدا کردند، افزود: آماده‌سازی مدارس و مرمت و رنگ‌آمیزی توسط گروه‌های جهادی در دوره‌های مختلف برگزار شد.

وی درباره اقدامات دولت در حوزه اقتصادی افزود: این جراحی اقتصادی قانون مجلس بوده و باید اجرا می‌شد و این جراحی قطعاً خونریزی دارد، اما اینکه از چه شیوه‌ای برای اجرای این جراحی بهره ببریم تا کمترین حواشی را به دنبال داشته باشد باید بیشتر کارشناسی شود.

مسلمی با بیان اینکه استان مازندران در زمینه روغن و مرغ کمبودی ندارد، اظهار کرد: مازندران ۱۱ درصد مرغ کشور را تولید می‌کند و ۱۱ شرکت تولیدکننده روغن نیز در این استان فعال است.

وی افزود: متأسفانه به استثنای چهار شهرستان در دیگر شهرستان‌ها ۷ هزار و ۳۶۲ تن روغن و ۳۳ تن شکر، یک تن ماکارونی، ۱۲ تن آرد، ۸ تن تخم مرغ و ۲۷ تن نهاده‌های دامی طی روز‌های ۲۱ الی ۲۷ اردیبهشت ماه کشف شد.

مسلمی با اشاره به ورود بسیج به عرصه‌های بحرانی و اجرای ۱۹ پروژه مجتمع آبرسانی تا پایان سال ۱۴۰۱، اظهار کرد: قرار شد نیروگاه زباله‌سوز ساری با اختصاص ۱۵۰ میلیارد تومان تکمیل و در شهریورماه تحویل دهیم.

وی با بیان اینکه نیروگاه زباله سوز ساری تاکنون ۸۵ درصد تا کنون پیشرفت فیزیکی داشته است. افزود: یکی از مشکلات نداشتن راه دسترسی مناسب است و این نیروگاه زباله‌سوز قابلیت سوخت ۴۵۰ تن زباله و تولید ۸۰ مگاوات برق را دارد.    

فرمانده سپاه کربلا گفت: با بهره‌گیری از ظرفیت خیرین ۲۸ اردیبهشت ماه ۸۰ رأس گاو، با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان فردا ذبح و به نیازمندان سطح ساری خواهد رسید.                                                                                                                   

انتهای پیام
captcha