هتک حرمت حرم رضوی نقاب از چهره تکفیری‌های عمال صهیونیست برداشت
کد خبر: 4047085
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۲
دبیر ستاد همکاری‌های حوزه و آموزش و پرورش:

هتک حرمت حرم رضوی نقاب از چهره تکفیری‌های عمال صهیونیست برداشت

مشاور وزیر آموزش و پرورش و دبیر ستاد همکاری‌های حوزه‌ علمیه و آموزش و پرورش در پیامی با محکوم‌ کردن حادثه تروریستی حرم رضوی، منشأ این اقدام خبیثانه را توطئه استکبار جهانی دانست.

حجت‌الاسلام حمید نیکزاد، مشاور وزیر آموزش و پرورش

به گزارش ایکنا، متن پیام حجت‌الاسلام والمسلمین حمید نیکزاد، مشاور وزیر آموزش و پرورش به این شرح است:

باسم رب الشهداء و الصدیقین

هتک حرمت به ساحت قدسی امام رئوف، حضرت علی بن موسی الرضا(علیهماالسلام) و شهید و مجروح شدن سه تن از روحانیون پرتلاش عرصه جهاد، تبیین و خدمت در مناطق محروم مشهد، بار دیگر نقاب از چهره کریه تکفیری‌های عمال صهیونیست و استکبار جهانی برداشت.

این بار، فیض شهادت نصیب حجت‌الاسلام اصلانی، روحانی جانبازی از تبار عرشیان فرش‌نشین شد تا در حریم ملکوتی حضرت ثامن‌الحجج با زبان روزه به دو برادر شهیدش واصل گردد و این‌چنین به همگان درس اخلاص، تواضع و مجاهدت داد.

با یادآوری بخشی از پیام تاریخی پیر جماران، حضرت امام خمینی(ره) پیرامون فداکاری‌های روحانیت شیعه در پاسداری از دین خدا، این ضایعه جانگداز را محضر حضرت حجت بن الحسن العسکری«عج الله تعالی فرجه الشریف» و نایب برحقش، امام خامنه‌ای«مدظله العالی»، مراجع عظام تقلید«دامت برکاتهم» و حوزه‌های علمیه«حفظه الله عن الحدثان» تبریک و تسلیت عرض نموده، از خداوند متعال شفای عاجل مجروحان را خواستارم و برای شهید عرصه جهاد، تبیین و خدمت، حشر با سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله‌الحسین را مسئلت می‌نمایم.

«.. سـلام بـر آنـان‌کـه تـا کـشـف حـقـیـقت تفقه به پیش تاختند و براى قوم و ملت خود منذران صادقى شدند که بندبند حدیث صداقتشان را قطرات خون و قطعات پاره‌پاره پیکرشان گـواهـى کرده است و حقا از روحانیت راستین اسلام و تشیع جز این انتظارى نمى‌رود که در دعـوت بـه حـق و راه خـونـین مبارزه مردم خود، اولین قربانى‌ها را بدهد و مهر ختام دفترش شـهـادت بـاشـد...».

حمید نیکزاد
مشاور وزیر و دبیر ستاد همکاری‌های حوزه علمیه و آموزش و پرورش

انتهای پیام
captcha