ادامه دادن راه شهدا، حل مشکلات معیشتی مردم است
کد خبر: 4044861
تاریخ انتشار : ۰۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۴

ادامه دادن راه شهدا، حل مشکلات معیشتی مردم است

فرمانده سپاه کربلای مازندران اظهار کرد: اگر بخواهیم راه شهدا را ادامه دهیم باید برای حل مشکلات معیشتی مردم تمام تلاش و توان خود را بکار بگیریم.

سردار سیاوش مسلمی، فرمانده سپاه کربلای مازندران،به گزارش ایکنا از مازندران، سردار سیاوش مسلمی، فرمانده سپاه کربلای مازندران، چهارم فروردین‌ماه، در جمع خبرنگاران راهیان نور در یادمان شهدای هفت‌تپه، گفت: بیش از یک هزار زائر راهیان نور در اینجا حضور دارند و در این شب‌ها از یادمان‌های شلمچه و اروندکنار بازدید خواهند کرد.

وی با بیان اینکه هفت تپه، قدمگاه شهدای مازندران است، افزود: پنج شهید مدافع حرم، شهید بلباسی، شهید بریری، شهید کابلی، شهیدحبیب‌الله‌پور و شهید رجایی‌فر، احیاگران یادمان هفت تپه بودند.

مسلمی با بیان اینکه در سال جدید توسط امام و مقتدای ما رهبری عظیم‌الشان امام خامنه‌ای عزیز سال تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین نامگذاری شده است، تصریح کرد: اگر بخواهیم راه شهدا را ادامه دهیم و دنبال‌رو شهدا باشم، باید برای حل مشکلات معیشتی مردم تمام تلاش و توان خود را بکار بگیریم.

وی افزود: رهبر معظم چندین سال است که مسئله اقتصادی را به عنوان شعار سال مطرح می‌کنند تا دولتمردان با سیاست‌گذاری درست و اجرای قانون‌هایی به نفع تولید و تولیدکنندگان بتوانند چرخ اقتصادی کشور را فعال نگه دارند.

فرمانده سپاه کربلای مازندران، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب از سال ۹۱ روی مسئله تولید به صورت ویژه تاکید داشتند که نامگذاری سال ۹۱ را به تولید ملی اختصاص دادند، سال ۹۶ دوباره بحث تولید و اشتغال را شعار سال نامیدند، سال ۹۸ هم رونق تولید نام گرفت، سال ۹۹ را به جهش تولید نامگذاری کردند و سال ۱۴۰۰ هم تولید و پشتیبانی‌ها شعار سال شد و امسال هم سال ۱۴۰۱ هم دوباره معظم‌له تولید را شعار سال نامگذاری می‌کنند که این اهمیت مسئله تولید در کشور را نشان می‌دهد؛ که باید گفت، تولید حل‌المسائل مشکلات اقتصادی کشور است.

مسلمی با بیان اینکه، سپاه هم با شعار مردم‌داری، مردم یاری و مردم‌نوازی بر خود فرض می‌داند که برای حل مشکلات در کنار دولت و کمک‌کار دستگاه اجرایی باشد، گفت: الحمدالله با استقرار دولت مردمی، بارقه‌های امید در دل مردم شکل گرفت. امیدواریم با این وحدت رویه و حرکت‌های انقلابی دولت که در کشور به راه افتاده، شاهد حل مشکلات معیشتی باشیم.

انتهای پیام
captcha