همراه با خادمان موکب‌های راهیان نور
کد خبر: 4043889
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۱

همراه با خادمان موکب‌های راهیان نور

خادم موکب خدام اهل بیت(ع) دزفول گفت: برای خدمت به زائرین شهدا هدف و نیتی جز رضای الهی نداریم و همه دوستانی که در هیئت مشغول فعالیت هستند، جز رضای خدا و تداوم راه شهدا هدف دیگری ندارند.

عبدالرضا ملکوتی‌نیا، خادم موکب خدام اهل بیت(ع) دزفولبه گزارش ایکنا از مازندران، عبدالرضا ملکوتی‌نیا، خادم موکب خدام اهل بیت(ع) دزفول، شامگاه دیروز ۲۶ اسفندماه در جمع خبرنگاران ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، گفت: برای خدمت به زائرین شهدا هدف و نیتی جز رضای خدا و تداوم راه شهدا هدف دیگری ندارند.

وی افزود: بیش از ۱۰ بار در پیاده روی اربعین، موکب برپا کردیم که راه‌اندازی موکب با عشق به سرور و سالار شهیدان بود و موقع جمع کردن موکب هم حالمان با اشک و گریه همراه بود. ما عاشق اباعبدالله الحسین (ع) هستیم و جز خدمت به زائران حضرت هدفی نداریم.

ملکوتی‌نیا، با بیان اینکه بچه‌هایی که در این موکب هستند همه از رزمندگان دوران دفاع مقدس، فرزندان شهدا، جانبازان، پدران شهدا و خانواده شهدا هستند، تصریح کرد: در زمان جنگ هم مدتی در جبهه حضور داشتم و افتخار می‌کنم که ادامه‌دهنده راه شهدا باشم و خدمت به زائرین را افتخار خود می‌دانم.

وی افزود: راهیان نور حس و حال پیاده روی اربعین را دارد، اینجا پخت غذا با سلام به سرور و سالار شهیدان و دعای سلامتی امام زمان (عج) و شروع و بسته‌بندی غذا هم با دعا و صلوات به اتمام می‌رسد.

خادم موکب خدام اهل بیت (ع) دزفول، اظهار کرد: میانگین سنی اعضای هیئت بالای ۵۵ است و این کار را باقی‌الصاحات خود می‌دانیم و خستگی در این کار معنا ندارد و تا زنده هستیم این راه شهیدان را ادامه می‌دهیم.

وی افزود: از آنجا که در دوران جنگ هم در کنار بچه‌های لشکر ۲۵ کربلا بودیم در راهیان نور هم افتخار می‌کنیم که در خدمت بچه‌های لشکر باشیم.

انتهای پیام
captcha