سومین نشست رویداد فرهنگی ـ هنری چهار فصل قرآنی برگزار می‌شود
کد خبر: 4016811
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۹

سومین نشست رویداد فرهنگی ـ هنری چهار فصل قرآنی برگزار می‌شود

سومین نشست مجازی چهار فصل قرآنی با عنوان پیامبر اکرم(ص) منادی صلح و آشتی، 9 آذرماه با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین شیرزاد برگزار می‌شود.

چهار فصل قرآنیبه گزارش ایکنا، سومین نشست مجازی تخصصی چهار فصل قرآنی با عنوان پیامبر اکرم(ص) منادی صلح و آشتی سه‌شنبه، 9 آذرماه به‌ صورت مجازی و با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین شیرزاد برگزار می‌شود.

این برنامه از نشست‌های رویداد فرهنگی ـ هنری چهار فصل قرآنی با موضوع «صلح و مهربانی در قرآن» است که به همت معاونت ترویج و توسعه سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور و با مشارکت دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان جهت حضور در این نشست می‌توانند سه‌شنبه، 9 آذر، ساعت 19 از طریق نشانی اینترنتی amjad.jde.ir/isqa وارد سامانه آموزشی جهاددانشگاهی شده و با عنوان جلسه «چهار فصل قرآنی» و رمز عبور «۶۵۴۳۲۱» از محتوای این نشست استفاده کنند.

یادآوری می‌شود، اولین نشست این رویداد با موضوع لزوم وحدت مسلمانان در عصر حاضر و دومین نشست این طرح با عنوان سیره وحدت‌بخش معصومین(ع) با استقبال خوب دانشجویان و علاقه‌مندان این حوزه در آبان‌ماه سال جاری برگزار شد.

در رویداد فرهنگی ـ هنری چهار فصل قرآنی، با توجه به رویداد‌های مهم هر فصل از سال، به موضوع خاصی اختصاص یافته است و تمامی برنامه‌های اجرایی در این رویداد حول آن موضوع خواهد بود و مخاطبان آن نیز تمامی دانشجویان علاقه‌مند به موضوع هستند. بر همین اساس، تمامی علاقه‌مندان به رویداد‌های فرهنگی و هنری می‌توانند ضمن عضویت در شبکه فعالان قرآنی دانشجویی از طریق پایگاه اینترنتی www.isqa.ir در این طرح شرکت کنند.

در این طرح، بخش‌های مختلفی از جمله برگزاری نشست‌های مختلف قرآنی، مسابقه کتابخوانی، جلسات تدبر در قرآن، فراخوان آثار هنری و آموزش‌های مختلف در حوزه مهارت‌های فردی برای دانشجویان در نظر گرفته شده است تا ضمن آشنایی با موضوع فصل و ارتباط آن با قرآن، مجموعه‌ای از مهارت‌های فردی نیز در کنار این مفاهیم را هم آموزش ببیند.

انتهای پیام
captcha