اعلام نتایج مسابقات بین‌المللی قرآن بانوان در دبی / مصر در صدر
کد خبر: 4016797
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۶

اعلام نتایج مسابقات بین‌المللی قرآن بانوان در دبی / مصر در صدر

برترین‌های مسابقات بین‌المللی قرآن جایزه دبی ویژه بانوان طی مراسمی که شب گذشته، 6 آذر برگزار شد، معرفی شدند.

به گزارش ایکنا به نقل از الرویه، فعالیت‌های پنجمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن جایزه دبی ویژه بانوان موسوم به «شیخه فاطمه بنت مبارک» شب گذشته به پایان رسید و طی مراسم اختتامیه از برگزیدگان ۱۰ مقام اول و تمامی شرکت‌کنندگان در این مسابقات که نماینده ۵۰ کشور و جامعه مسلمان بودند، تجلیل به عمل آمد.

شرکت‌کنندگان در این مسابقه به مدت شش روز در برابر هیئت داوران بین‌المللی متشکل از شیوخ و علمای برجسته با تجربه فراوان در زمینه داوری با یکدیگر به رقابت پرداختند.

این مسابقه تحت نظارت شیخ محمد بن راشد آل مکتوم، نخست‌وزیر، معاون رئیس امارات و حاکم دبی برگزار می‌شود.

مراسم اختتامیه با تلاوت قرآن توسط بانوان نماینده کشورهای امارات، مراکش و مصر آغاز و در ادامه فیلم مستندی از فعالیت‌های پنجمین دوره این مسابقات برای حضار پخش شد.

در ادامه امینه الدبوس، مدیر اجرایی جایزه خلاقیت کودکی و نوجوانی شیخه لطیفه بن محمد، به نیابت از مشاور امور فرهنگی و انسانی، ابراهیم محمد بوملحه، مشاور حاکم دبی تأکید کرد که اهتمام به کتاب خدا از مهمترین وظایف زن و مرد مسلمان در قرائت، حفظ، تفکر و عمل است و شکی نیست که این مسابقه مبارک برای رسیدن به این هدفی است که برای آن برگزار شده است.

در ادامه مسئولین برگزاری این مسابقات از حائزین رتبه‌های اول تا دهم تجلیل و تقدیر به عمل آوردند.

در این مسابقات ندی محمد احمد فتحی از کشور مصر، رویده قاسم محمد از آمریکا، منی عبدی فاتار عبدی از کنیا، صونیا بلعاطل از الجزایر و ایمان احمد محمد ابوعلیقه از اردن به ترتیب حائز رتبه‌های اول تا پنجم شدند.

بریره عبدالرحیم قاضی از افغانستان، سعدیه عمر ابکر از کامرون، ندی زینب نغوم از سنگال، آسیه علی احمد از نیجریه و الزینه الشواف از موریتانی هم به ترتیب رتبه‌های ششم تا دهم را به دست آوردند.

انتهای پیام
captcha