ضرورت نهادینه شدن تفکر بسیجی در عرصه خدمت به مردم
کد خبر: 4016389
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۴

ضرورت نهادینه شدن تفکر بسیجی در عرصه خدمت به مردم

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، گفت: امروز فرهنگ و تفکر ارزشمند بسیجی باید در عرصه خدمت به مردم و مقابله با توطئه‌های دشمنان به یک فرهنگ تبدیل شود.

سردار حق طلب رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدسبه گزارش ایکنا از مازندران، سردار حق‌طلب، رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه و بسیج در اجتماع بزرگ بسیجیان شهرستان عباس‌آباد، گفت: استان مازندران در برگزاری یادواره‌های شهدا در کشور رکورددار است و می‌تواند برای سایر استان‌ها الگو باشد.

سردار حق‌طلب، با بیان اینکه اقتدار ایران اسلامی، فرصت هر شیطنتی را از دشمنان این نظام می‌گیرد، افزود: امروز به برکت حضور گسترده بسیج در تمام صحنه‌ها، جمهوری اسلامی ایران در امنیت و آزادی بسر می‌برد، اظهار کرد: انگیزه شهیدان، رزمندگان و بسیجیان از حضور در میدان جهاد، حمایت از انقلاب، ولایت، حجاب و دفع توطئه‌های دشمنان است تا این آرمان‌ها به دست دشمنان نیفتد.


وی با بیان اینکه، امروز فرهنگ و تفکر ارزشمند بسیجی باید در عرصه خدمت به مردم و مقابله با توطئه‌های دشمنان به یک فرهنگ تبدیل شود، گفت: یکی از برنامه‌های مهم این سازمان برگزاری کنگره شهدا در استان‌های مختلف کشور است که تا کنون توانستیم در استان‌های یزد و زنجان برگزار کنیم و هفته آینده در استان ایلام نیز برگزار خواهیم کرد.

انتهای پیام
captcha