وجود نشانه‌های آزاردهنده از محرومیت و فقر در مازندران
کد خبر: 4012355
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۹

وجود نشانه‌های آزاردهنده از محرومیت و فقر در مازندران

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه در لابلای این فضای سبز استان مازندران، نشانه‌های آزاردهنده از محرومیت و فقر دیده می‌شود، گفت: محرومیت زیبنده این استان حاصل‌خیز نیست و برای آن باید چاره‌ای اندیشیده شود.

222به گزارش ایکنا از مازندران، احمد وحیدی، وزیر کشور که برای شرکت در مراسم تودیع و معارفه استاندار مازندران امروز 20 آبان ماه وارد این استان شد، با آیت‌الله محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران دیدار کرد.

آیت‌الله محمدباقر محمدی، لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران، در این دیدار با گرامیداشت سالروز شهادت سردار حسینی‌مقدم، اظهار کرد: برای تعالی روح این شهید والا مقام و همه شهدای اسلام و انقلاب دعا می‌کنیم.

وی افزود: یک روزی حسین‌زادگان هم که منصوب شده بود خود را برای مراسم تودیع آماده کرده و حسینی‌پور هم باید خود را برای تودیع آماده کند؛ آمد و شد افراد طبیعی است و تحول افراد نیست بلکه تحول اوضاع و احوال جامعه است.

محمدی لائینی با تاکید بر اینکه مازندران در دولت جدید باید به‌عنوان استان ویژه دیده شود، گفت: استانی که در چند رور تعطیلی، چند میلیون جمعیت به سوی آن سرازیر می‌شود نیاز است تا ویژه دیده شود.

وی با بیان اینکه در لابلای این فضای سبز نشانه‌های آزاردهنده از محرومیت و فقر در استان دیده می‌شود، گفت: محرومیت زیبنده استان حاصل‌خیز مازندران نیست و برای آن باید چاره‌ای اندیشیده شود.

محمدی لائینی با بیان اینکه مازندران در کشاورزی و گردشگری استعداد بالایی دارد، اظهار کرد: گردشگری، صنعت و کشاورزی در مازندران از زیرساخت و امکانات مورد نیاز برخوردار نیست و برای دامداران نیز پرورش دام مقرون به صرفه نیست.

وی افزود: اگر مازندران به‌عنوان استان ویژه دیده شود، حل مشکلات این استان‌ در کاهش مشکلات دیگر استان‌ها موثر است.

انتهای پیام
captcha