دفاع سایبری ایران پاسخ محکمی به صهیونیست‌ها بود
کد خبر: 4010814
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۶

دفاع سایبری ایران پاسخ محکمی به صهیونیست‌ها بود

امام‌جمعه ساری با اشاره به اقدام متقابل هکر‌های ایرانی علیه صهیونیست‌های جنایت‌کار گفت: هکر‌های ایرانی توانستند با دفاع سایبری خود پاسخ مهم و محکمی را به صهیونیست‌ها دهند.

حجت‌ الاسلام محمدی لائینی، امام جمعه ساریبه گزارش ایکنا از مازندران، حجت‌الاسلام محمدی لائینی، نماینده ولی‌فقیه در مازندران، امروز ،14 آبان ماه در خطبه‌های عبادی ـ سیاسی نماز جمعه مرکز استان با اشاره به روز فرهنگ عمومی به وظایف شورای فرهنگ عمومی، گفت: فرهنگ عمومی جامعه باید بر اساس الگوی اسلامی ایرانی مهندسی شود.

وی با اشاره به روز جهانی علم در خدمت صلح و توسعه، افزود: علم بسیار مهم است، اما صلح و توسعه مهم‌تر از علم است به همین دلیل علم نباید در خدمت جنگ، دزدی و تخریب باشد.

امام‌جمعه ساری با اشاره به اقدام متقابل هکر‌های ایرانی علیه صهیونیست‌های جنایت‌کار، تصریح کرد: هکر‌های ایرانی توانستند با دفاع سایبری خود پاسخ مهم و محکمی را به صهیونیست‌ها دهند.

وی با اشاره به اهمیت کیفیت در صنایع و تولیدات داخلی، افزود: صنایع و تولیدات ما باید با کیفیت باشند و انسان‌ها نیز باید کیفی‌تر بشوند و این کیفیت را از دین و ایمان و اخلاق باید بگیریم.

محمدی‌لائینی با اشاره به ۱۴ آبان ماه روز مازندران، اظهار کرد: نخستین حکومت علوی در دیار علویان شش تا پنج سال قبل از تولد امام زمان(عج) تشکیل شد و این نشان‌دهنده جایگاه مازندران در طول تاریخ است.

امام‌جمعه ساری با بیان این که انقلاب اسلامی در سرزمین اهل‌بیتی پایه‌گذاری شده است، افزود: امروز انقلاب اسلامی در سایه ارزش‌های دینی و معارف اهل بیت(ع) با قدرت در مسیر اهداف خود در حرکت است.

وی در ادامه سخنان خود به سالروز انتصاب خود به عنوان نماینده ولی‌فقیه در مازندران، اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری در حکم اینجانب نسبت به تقویت برجستگی‌های مردم مازندران و همچنین تقویت جریان انقلابی در این استان تأکید کردند.

نماینده ولی‌فقیه در مازندران با اشاره به اربعین ارتحال علامه حسن‌زاده آملی، گفت: ایشان به حتم ابوالفضائل، علامه ذوالفنون و واصل علی الله بود.

وی با اشاره به دزدی دریایی آشکار آمریکا در منطقه، افزود: کار آمریکا به جایی رسیده که همانند دزدان سومالی، کشتی‌های نفتی را در خلیج فارس می‌دزدد، اما این بار با پاسخ قاطع و محکم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مواجه شد که این مسئله واقعا برای آن‌ها مایه بی‌حیثیتی و آبروریزی بود.

امام‌جمعه ساری با بیان این‌که آمریکایی‌ها علی‌رغم امکانات و تجهیزات نظامی گسترده خود جرئت حمله به قایق‌های تندروی سپاه را نداشتند، ادامه داد: اگر هر کشوری بود آمریکا به طور قطع وارد عملیات می‌شد، اما در برابر اقتدار نظام ما حرفی برای گفتن نداشتند.

انتهای پیام
captcha