آئین تجلیل از حافظان کل قرآن دارالقرآن‌ آموزش و پرورش قائم‌شهر برگزار شد
کد خبر: 4007037
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۸

آئین تجلیل از حافظان کل قرآن دارالقرآن‌ آموزش و پرورش قائم‌شهر برگزار شد

نخستین آئین تجلیل از حافظان کل قرآن کریم دارالقرآن‌الثقلین آموزش و پرورش قائم‌شهر ظهر، 29 مهرماه با حضور امام‌جمعه قائم‌شهر و چهره‌های قرآنی این شهرستان برگزار شد.

آئین تجلیل از حافظان کل قرآن کریم دارالقرآن‌ آموزش و پرورش قائم‌شهر برگزار شدبه گزارش ایکنا از مازندران، نخستین آئین تجلیل از حافظان کل قرآن کریم دارالقرآن‌الثقلین آموزش و پرورش قائم‌شهر، 29 مهرماه با حضور امام‌جمعه، معاون پرورشی مدیرکل مدیر آموزش و پرورش، و چهره‌های قرآنی شهرستان برگزار شد.

در این مراسم از حافظانی که در مرکز دارالقرآن آموزش و پرورش در مدت حدود پنج سال و زیر نظر مربی حافظ کل، آموزش حفظ را آغاز کردند و از یک کلاس ۱۶ نفره 10 نفر حافظ کل و شش نفر دیگر که نیز به‌زودی حافظ کل خواهند شد، تجلیل شد.

عموزاده، مدیر دارالقرآن آموزش و پرورش قائم‌شهر گفت: این حرکت جهادی و انقلابی ادامه دارد و به‌زودی و تا قبل از پایان سال ۱۴۰۰ حدود ۱۰ نفر دیگر از حافظان کل قرآن این مرکز با همکاری و همت دستگاه‌های مرتبط تجلیل خواهند شد.

وی افزود: این مراسم که به‌مناسبت هفته وحدت و درآستانه ولادت پیامبر اکرم(ص) و در دفتر امام‌جمعه قائمشهر برگزار شد، پس از تجلیل از حافظان کل و اقامه نماز ظهر و عصر به امامت امام‌جمعه قائم‌شهر و نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری به پایان رسید.

یادآور می‌شود، در این مراسم رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره‌کل آموزش و پرورش، مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی قائمشهر، رئیس اداره تبلیغات اسلامی قائمشهر، معاون پرورشی و کارشناسان قرآن شهرستان قائم‌شهر نیز حضور داشتند.

انتهای پیام
captcha