ضبط اجرای شرکت‌کنندگان در مرحله نیمه‌نهایی مسابقات قرآن اوقاف + عکس
کد خبر: 4005831
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۱

ضبط اجرای شرکت‌کنندگان در مرحله نیمه‌نهایی مسابقات قرآن اوقاف + عکس

مرحله ضبط اجرای نمایندگان استان تهران در مرحله نیمه‌نهایی چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن همزمان با دیگر استان‌ها از صبح امروز در بخش بانوان آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار ایکنا، مرحله نیمه‌نهایی (ضبط تصویری) چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم طی روزهای یکشنبه و دوشنبه ۲۵ و ۲۶ مهرماه در استان‌های مختلف برگزار می‌شود.

در این مرحله که برای اولین بار است به مسابقات اضافه می‌شود، شرکت‌کنندگان ابتدا در اداره کل اوقاف و امور خیریه استان محل اقامت خود حضور می‌یابند تا اجرای آنها ضبط شود. در ادامه، اجرای ضبط شده شرکت‌کنندگان در بازه زمانی دیگری و به صورت متمرکز مورد داوری قرار خواهد گرفت تا نفرات برتر به مرحله نهایی راه پیدا کنند.

در برنامه اعلام شده از سوی مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف، برنامه ضبط استان‌های تهران، خراسان رضوی و اصفهان با توجه به تعداد بالای شرکت‌کنندگان طی دو روز و سایر استان‌ها در یک روز انجام می‌شود.

بر همین اساس از صبح امروز 25 مهرماه نمایندگان استان تهران در بخش بانوان که به مرحله نیمه‌نهایی مسابقات سراسری قرآن راه یافته‌اند با حضور در مجتمع بصیرت اداره کل اوقاف و امور خیریه استان تهران به ضبط اجراهای خود پرداختند. آقایان راه‌یافته به این مرحله نیز فردا، دوشنبه مرحله ضبط تصویری اجرای خود را انجام می‌دهند.

در ادامه تصاویری از ضبط اجرای بانوان شرکت‌کننده بارگذاری شده است.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha