امتیازات وزارت بهداشت برای شرکت‌کنندگان در جشنواره قرآنی
کد خبر: 4005493
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۵

امتیازات وزارت بهداشت برای شرکت‌کنندگان در جشنواره قرآنی

مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت برای شرکت‌کنندگان در جشنواره قرآن و عترت خود که تا روز 15 آبان ماه مهلت ثبت‌نام دارد، امتیازاتی در نظر گرفته است.

پوستر بیست و ششمین دوره جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت

به گزارش ایکنا، مدیران مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت به منظور حضور پررنگ‌تر دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور در بیست و ششمین دوره جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت، امتیازاتی را در نظر گرفته‌ است.

بر اساس اعلام مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت شرکت‌کنندگان حاضر در بخش اساتید با حضور در این جشنواره از امتیاز ارتقای فرهنگی بهره‌مند خواهند شد.

امتیازات در نظر گرفته شده برای کارکنان نیز شامل 16 ساعت امتیاز آموزشی و همچنین کسب امتیاز فرهنگی در ارزشیابی کارکنان خواهد بود.

دانشجویان شرکت‌کننده در جشنواره بیست و ششم اما از امتیازات بیشتری بهره‌مند خواهند شد که از جمله آنها می‌توان به کمک‌هزینه انجام طرح‌های تحقیقاتی در حال اجرا، کمک‌هزینه خرید کتاب یا حضور در کلاس‌های فوق برنامه، کسب نمره در کارنامه اخلاق حرفه‌ای و کسب دو نمره در دروس معارفی اشاره کرد.

مهلت ثبت‌نام برای حضور در بیست و ششمین دوره جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت تا روز 15 آبان‌ماه اعلام شده است، این مهلت ابتدا تا پایان مهرماه بود اما در روزهای گذشته مهلت دو هفته‌ای به زمان ثبت‌نام اضافه شد.

بیست‌وششمین دوره جشنواره قرآن و عترت دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور که از دو سال قبل نام هدهد بر آن نهاده شده است، در دو مرحله دانشگاهی و سراسری برگزار خواهد شد.

این جشنواره در شش بخش شامل بخش های «آوایی»، «ادبی»، «پژوهشی»، «فن‌آوری»، «معارفی» و «هنری» برپا می‌شود.

انتهای پیام
captcha