قدردانی سفیر ایران در عراق از فعالیت‌های موکب اوقاف مازندران
کد خبر: 4003359
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۵

قدردانی سفیر ایران در عراق از فعالیت‌های موکب اوقاف مازندران

سفیر جمهوری اسلامی ایران در عراق با اهدای لوح سپاس به معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران از فعالیت‌های این موکب در خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی قدردانی کرد.

قدردانی سفیر ایران از فعالیت‌های موکب اوقاف مازندران در سامرابه گزارش ایکنا از مازندران، به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران، ایرج مسجدی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در عراق از فعالیت‌های موکب اوقاف مازندران در اربعین امسال در شهر مقدس سامرا قدردانی کرد.

وی با اهدای لوح سپاس از حجت‌الاسلام مسعود قربانی، معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران و مسئول موکب اوقاف استان در سامرا قدردانی کرد که متن لوح سپاس به شرح زیر است.

«سلام علیکم

مراسم باشکوه راهپیمایی عظیم اربعین حسینی(ع) از جایگاهی رفیع در احیای فرهنگ ظلم‌ستیز و عدالت گستر قیام عاشورا برخوردار است. عظمت این مراسم هر سال با عنایت ویژه حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) و تلاش شیفتگان خدمت به ساحت مقدس آن امام همام پرفروغ‌تر از سال گذشته جلوه می‌کند.

بی‌تردید موفقیت در برگزاری این رویداد بزرگ، مرهون تلاش خالصانه و بی‌وقفه دلباختگانی است که کرامت انسانی را در خدمت به مکتب انسان‌ساز سیدالشهدا حضرت حسین بن علی(ع) یافته‌اند.

بدین وسیله از تلاش‌های جناب عالی در برگزاری راهپیمایی عظیم اربعین حسینی(ع) در سال ۱۴۰۰ تشکر و قدردانی نموده و توفیقات الهی را برای شما آرزومندم».

یادآوری می‌شود که موکب اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران از سوم مهرماه در شهر مقدس سامرا برپا و به صورت شبانه‌روزی به زائران اربعین حسینی خدمات‌رسانی کرد.

انتهای پیام
captcha