معرفی داوران جشنواره استانی تلاوت در مازندران
کد خبر: 3999605
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۵

معرفی داوران جشنواره استانی تلاوت در مازندران

دبیر شانزدهمین دوره جشنواره تلاوت‌های مجلسی در مازندران از معرفی اسامی اعضای هیئت داوران در این دوره از جشنواره خبر داد.

معرفی اسامی داوران  جشنواره استانی تلاوت  در مازندرانروح‌الله حیدری، دبیر شانزدهمین دوره جشنواره تلاوت‌های مجلسی در مازندران، در گفت‌وگو با ایکنا از مازندران، اظهار کرد: انتخاب برترین قاری مجلسی خوان توسط آرای مردم و هیئت داوران مرحله استانی به میزبانی شهرستان قائم‌شهر جمعه، ۱۶ مهرماه رأس ساعت ۱٠ صبح در مصلی قائم این شهرستان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه، این جشنواره به صورت پخش زنده از شبکه استانی مازندران پخش می‌شود، افزود: دبیر اجرایی این جشنواره را صفا رنجبر کوچکسرایی، مدیر مؤسسه فرهنگی و قرآنی گنجینه نور قائمشهر، بر عهده دارد.

دبیر جشنواره استانی تصریح کرد: در این جشنواره، حبیب‌الله غفاری از بابلسر، سیداحمد میریان از ساری، حمیدرضا فتاحی از آمل، مجید آهنگری از ساری، جعفر ملک‌پور از نور، روح‌الله حیدری از قائم‌شهر، سیدهادی حجازی از بابل، مصطفی قاسمی از جویبار داروری این دوره رقابت‌ها را بر عهده دارند.

وی در پایان افزود: مسئولیت اصلی برگزاری جشنواره با مؤسسه فرهنگی و قرآنی گنجینه نور، مجمع مرکزی قاریان و حافظان شهرستان قائمشهر است و در این جشنواره، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران و اداره تبلیغات اسلامی قائمشهر، دفتر امام جمعه، فرمانداری، بخشداری، شهرداری قائم شهر و شهرداری ارطه، آموزش و پرورش، خانه کارگر، اداره اوقاف و امور خیریه قائمشهر همکاری دارند.

انتهای پیام
captcha