۱۰۰۰۰ بسته معیشتی در مازندران توزیع می‌شود
کد خبر: 3999186
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۷
در هفته دفاع مقدس؛

۱۰۰۰۰ بسته معیشتی در مازندران توزیع می‌شود

فرمانده سپاه کربلای مازندران، با بیان اینکه ۵ هزار و ۷۰۰ برنامه در هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود، گفت: توزیع ۲۰۰ سری جهیزیه به ارزش ۳ میلیارد تومان، توزیع ۵ هزار نوشت‌افزار به دانش‌آموزان به ارزش ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان، توزیع ۱۰ هزار بسته معیشتی به ارزش ۵ میلیارد تومان از جمله برنامه‌های هفته دفاع مقدس است.

۱۰۰۰۰ بسته معیشتی در مازندران توزیع می‌شودبه گزارش ایکنا از مازندران، سردار سیاوش مسلمی، فرمانده سپاه کربلای مازندران، امروز ۳۰ شهریورماه در نشست خبری به مناسبت هفته دفاع، گفت: دفاع مقدس امتداد خط سرخ عاشورا است و این موجب ماندگاری نظام جمهوری اسلامی شده است.

وی افزود: باید روحیه امید را در جامعه تقویت کنیم و نسل سوم و چهارم را که شیطانت‌های دشمن معطوف به این دو نسل است در مسیر صحیح تربیت دینی کنیم.

فرمانده سپاه کربلای مازندران با بیان اینکه اگر امروز سبک زندگی شهدا را در جامعه پیاده کنیم قطعا خیلی از مشکلات ما مرتفع خواهد شد، تصریح کرد: متاسفانه برخی ناهنجار‌ها در جامعه ما تبدیل به یک هنجار شده که نمونه‌های این رفتار را در سگبازی‌های برخی در معابر و بازار‌ها شاهد هستم.

وی ادامه داد: چه زیباست که هنرمندان، جانبازانی به ویژه آن‌هایی که قطع نخاعی هستند، فیلم و مستنداتی را تهیه کنند و نسل سوم و چهارم را در جنگ فرهنگی و شناختی، آگاه‌سازی کنند.

مسلمی با بیان اینکه اغلب ناهنجاری از سوی قشر برخوردار جامعه است، بیان کرد: همه تحریک‌ها چه در فضای حقیقی و مجازی رد پای دشمن مشاهده می‌شود، در صورتیکه ما معتقدیم مطالبه‌گری حق مردم است، ولی رسیدن به مطالبات با کشتن مأمور نیروی انتظامی و تخریب اماکن عمومی بخشی از طراحی‌ها و فتنه‌های دشمن است.

وی با بیان اینکه دشمن همیشه در کمین است اگر ما با مردم صادقانه سخن بگوییم آن‌ها هم از نظام پشتیبانی خواهند کرد، افزود: باید بدانیم عاشقان نظام کم نیستند به شرطی که ما مسئولان مردم‌داری و مردم دوستی را در اولویت و در دستور کار خود قرار دهیم.

فرمانده سپاه کربلای مازندران، شعار هفته دفاع مقدس را «ما مقتدریم» اعلام کرد و گفت: برگزاری مسابقات علمداران مقاومت یکی از برنامه‌هایی است که از روز‌های قبل شروع شده و بخش پایان این مسابقات در هفته دفاع مقدس برگزار خواهیم کرد.

مسلمی گفت: سند توسعه پنج سال استان برای کمک به دولت انقلابی استان مازندران تهیه شده که در دو ماه آینده قابل بهره‌برداری است.

وی با بیان اینکه در هفته دفاع مقدس، در بهشهر و محمودآباد یادواره شهدا داریم، افزود: مراسم نکوداشت پیشکسوتان جهاد و شهادت صبح امروز سی ام شهریورماه برگزار شد و در این هفته رونمایی از طرح‌های اشتغالزایی و اقتصاد مقاومتی، توزیع ۲۰۰ سری جهیزیه به ارزش ۳ میلیارد تومان، توزیع ۵ هزار نوشت‌افزار به دانش‌آموزان به ارزش ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان، توزیع ۱۰ هزار بسته معیشتی به ارزش ۵ میلیارد تومان و برپایی نمایشگاه شهدا و سربازان انجام می‌شود.

مسلمی آموزش راویان دفاع مقدس در بستر روبیکا، ۲۰۰ پروژه محرومیت‌زدایی برای مددجوی کمیته امداد و بهزیستی، اعزام ۱۰۰ اردوی جهادی، برپایی نمایشگاه تجسمی بسیج هنرمندان، تجلیل از زنان کارآفرین و نمونه، برپایی میز خدمت در مصلای نماز جمعه، اجرای تئاتر خیابانی، برگزاری دوره سواد رسانه در آمل، تجلیل از مادران مقاومت و مدافعین حرم، برگزاری اختتامیه اشکواره فرهنگی مذهبی و حسینی توسط بسیج دانش آموزی، اجرای پروژه آبرسانی در چند روستا، از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس عنوان کرد.

انتهای پیام
captcha