تشکیل گروه‌های جهادی قرآنی در سوادکوه
کد خبر: 3998697
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۷

تشکیل گروه‌های جهادی قرآنی در سوادکوه

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌ شمالی، از تشکیل گروه‌های جهادی قرآنی با همکاری بسیج سازندگی در این دو شهرستان خبر داد.

تشکیل گروه‌های جهادی قرآنی در سوادکوه و سوادکوه شمالیحجت‌الاسلام مهدی صداقتی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی، در گفت‌وگو با ایکنا از مازندران، با اشاره به فعالیت‌های متنوع قرآنی سازمان تبلیغات اسلامی، گفت: جلسه‌ای با بسیج سازندگی شهرستان سوادکوه برای فعالیت‌های مشترک و تشکیل گروه‌های جهادی قرآنی برگزار شد و مصوبات جلسه برای اجرایی‌ شدن آماده است.

وی افزود: اعزام اساتید و مربیان قرآنی ویژه مناطق کم‌برخوردار، برگزاری دوره آموزشیاری و تربیت معلم ویژه اعضای گروه جهادی و برگزاری کارگاه‌های آشنایی و سبک زندگی قرآنی و کلاس‌های حفظ و تفسیر برای سنین مختلف، بخشی از مصوبات جلسه اداره تبلیغات اسلامی شهرستان با بسیج سازندگی برای فعالیت‌های جهادی قرآنی مشترک است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی، تصریح کرد: هدایت و مشورت برای اعطای مجوز قرآنی به متقاضیان خانه‌های قرآنی و مؤسسات برای پایگاه‌ها و گروه‌های جهادی و برنامه‌ریزی برای برگزاری جشنواره فصلی قرآنی و همایش‌ها و محافل و گفتمان‌ها نیز بخش دیگری از تعهدات ما برای تقویت فعالیت‌های جهادی قرآنی است.

صداقتی گفت: اجرای طرح‌های قرآنی با استفاده از توانمندی بسیجیان در ارتقای کمی و کیفی فعالیت‌ها با همکاری بسیج سازندگی در دستور کار مشترک قرار دارد.

وی با تقدیر از تلاش‌های حسین بابایی، مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سوادکوه، افزود: فراخوان راه اندازی مؤسسات و خانه‌های قرآنی با پیوست صورت جلسه برای دهیاران و فرماندهان پایگاه‌ها و گروه‌های جهادی و با همکاری بسیج سازندگی مقاومت سوادکوه، اجرایی می‌شود.

وی از ثبت گروه‌های جهادی قرآنی در سامانه اطلس جهادی و برنامه‌ریزی برای تشکیل صندوق قرض‌الحسنه گروه‌های جهادی برای حمایت‌های معیشتی و اشتغال‌زایی از سوی بسیج سازندگی خبر داد و افزود: برگزاری کلاس آموزشی برای مربیان قرآنی بومی مستقر در روستا هم یکی از بند‌های مصوبات است.

انتهای پیام
captcha