برپایی صندوق «شور عاطفه‌ها» در میادین شهرهای مازندران
کد خبر: 3997381
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۳

برپایی صندوق «شور عاطفه‌ها» در میادین شهرهای مازندران

مدیر کل کمیته امداد مازندران، گفت: شور عاطفه‌ها از ۲۴ لغایت ۲۶ شهریورماه با استقرار صندوق در میادین شهر‌ها و مصلا‌های نمازجمعه استان برگزار می‌شود و تمامی ادارات کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در استان آماده دریافت کمک‌های مردم نیکوکار هستند.

برپایی صندوق «شور عاطفه‌ها» در میادین شهرهای مازندرانبه گزارش ایکنا از مازندران، حجت‌الاسلام بشیر عالیشاه، مدیرکل کمیته امداد امروز ۲۳ شهریور، در برنامه زنده تلویزیونی صواحی سیمای طبرستان با تسلیت شهادت امام حسن مجتبی(ع)، گفت: کار کمیته امداد بر اساس سیره انبیاء و اوصیا است و باید سیره و روش زندگی امام حسن (ع) را باید الگوی زندگی خود قرار دهیم.

وی افزود: برای خدمت رسانی به نیازمندان برنامه‌ریزی صورت گرفته و مردم نوعدوست و خیران نیز به این نهاد در ارائه خدمات به نیازمندان مشارکت دارند.

عالیشاه با بیان اینکه سیاست راهبردی کمیته امداد توانمندسازی است و این نهاد تلاش دارد تا زمینه ایجاد خودکفایی را برای مددجویان فراهم کند، تصریح کرد: ۴۰۰ مرکز نیکوکاری در استان وجود دارد و کمک‌های مردم نیکوکار را در اسرع وقت به دست نیازمندان می‌رسد.

وی با تقدیر از خیران نیک اندیش استان مازندران، افزود: خیران در هر مناسبت و شرایطی به یاری نیازمندان شتافتند و سال گذشته با کمک خیران بیش از 6 هزار تبلت به دانش آموزان نیازمندان متقاضی، اهدا شد.

مدیر کل کمیته امداد مازندرانبا اشاره به اجرای شور عاطفه‌ها در استان، گفت: با همکاری صدا و سیما، بسیج، سپاه، سازمان دانش‌آموزی و آموزش و پرورش، شور عاطفه‌ها برگزار می‌شود.

وی افزود: شور عاطفه‌ها از ۲۴ لغایت ۲۶ شهریور با استقرار صندوق در میادین شهر‌ها و مصلا‌های نمازجمعه برگزار می‌شود و تمامی ادارات کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در استان آماده دریافت کمک‌های مردم نیکوکار هستند.

مدیر کل کمیته امداد مازندران، اظهار کرد: تا کنون ۳۳ مرکز نیکوکاری در ادارات آموزش و پرورش استان، ایجاد شد و کمک‌های جمع آوری شده از طریق این مراکز به دست دانش‌آموزان نیازمند رسید.

وی با بیان اینکه با همدلی و وفاق خیران و مردم نوعدوست استان، اقدامات خوبی در استان انجام شده است، ادامه داد: مردم نوعدوست استان می‌توانند کمک‌های خود را از طریق تلفن همراه با شماره گیری#۱*۰۱۱*۸۸۷۷* پرداخت کنند.

انتهای پیام
captcha