فعالیت 300 مهدی‌یاور در البرز
کد خبر: 3995861
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۴

فعالیت 300 مهدی‌یاور در البرز

معاون فرهنگی بنیاد مهدویت البرز از فعالیت 300 مهدی‌یاور در استان خبرداد و گفت: این مهدی‌یاوران در زمینه مهدویت و ترویج فرهنگ مهدوی فعالیت دارند.

فعالیت 300 مهدی‌یاور در البرز

علی امدادی، معاون فرهنگی بنیاد مهدویت البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، با اشاره به اجرای طرح «سه‌شنبه‌های مهدوی» در این استان، گفت: در طرح سه‌شنبه‌های مهدوی مربیان و اساتید مهدویت به مناطق و محلاتی که این طرح در آنها اجرا می‌‎‏شود، اعزام می‎‌شوند.

این مسئول با اشاره به اینکه در این طرح روزهای سه‌شنبه هر هفته در فضای مجازی و در تمام کانال‌های مجازی ادارات کلیپ 100 ثانیه‌ای با محوریت ترویج فرهنگ مهدوی بارگزاری می‌شود، افزود: در کنار پخش کلیپ مهدوی در فضای مجازی سخنرانی‌های کوتاه مهدوی به‌وسیله اساتید مجرب و کارشناسان مهدوی نیز بارگزاری می‌شود.

امدادی توضیح داد: هدف از اجرای طرح سه شنبه‌های مهدوی این است که در این روز تمام افراد با یاد و نام امام عصر(عج) کارهای خود را انجام دهند و فرهنگ مهدوی در جامعه گسترش یابد.

این مسئول تصریح کرد: قبل از شیوع کرونا طرح سه‎‌شنبه‌های مهدوی در تمام شهرهای استان ر برگزار می‏‎شد، اما با شیوع کرونا و به‌منظور جلوگیری از تجمع و ضرورت رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی این برنامه در مناطق محروم که جمعیت کمتری دارند اجرا می‌‎‏شود.

معاون فرهنگی بنیاد مهدویت البرز گفت: با اجرای این طرح آموزش‌های لازم در رابطه با فرهنگ مهدویت به مردم داده می‎‌شود.

وی با بیان اینکه 300 نفر به‌عنوان مهدی‌یاور با این بنیاد همکاری دارند، افزود: این مهدی‌یاوران در فضای مجازی در زمینه مهدویت و ترویج فرهنگ مهدوی فعالیت دارند و در اجرای برنامه‌ها، نشست‌ها و کارگاه‌های با موضوع مهدویت در سطح محلات، مساجد، پایگاه‌های مقاومت بسیج و ادارات با بنیاد مهدویت همکاری دارند.

امدادی در ادامه با امضای تفاهم‌نامه با ادارات استان اشاره کرد و گفت: در قالب این تفاهم‌نامه دستگاه‌ها نیز در زمینه برگزاری برنامه‌های مهدوی به‌ویژه در ایام ولادت باسعادت امام عصر(عج) و نهم ربیع‌الاول سالروز امامت امام مهدی(عج) فعالیت خواهند داشت و نسبت به برپایی کارگاه‌ها و نشست‌های مهدوی اقدام خواهند کرد.

وی در پایان با تاکید براینکه فعالیت‌‎های ادارات در زمینه مهدویت در ارزیابی عملکرد آنها که از سوی ستاد اقامه نماز استان انجام می‌شود، لحاظ خواهد شد، اظهار کرد: ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان ملزم هستند براساس موضوعات و عناوینی که از سوی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی(عج) به آنها اعلام می‏‎شود نسبت به برپایی نشست‌ها و دوره‌ها و برنامه‌ها و فعالیت‌های مهدوی اقدام کنند.

 

انتهای پیام
captcha