استفاه از نخستین برند حجاب خادمان در زیباترین مسجد ایران
کد خبر: 3984419
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۵

استفاه از نخستین برند حجاب خادمان در زیباترین مسجد ایران

برای نخستین بار، کارکنان بانوی مسجد نصیرالملک شیراز از اولین پوشش برند حجاب و عفاف خادمان و کارکنان بقاع متبرکه و مسجد تراز استفاده کردند.

به گزارش ایکنا از فارس، برای نخستین بار، کارکنان بانوی مسجد نصیرالملک شیراز از اولین پوشش برند حجاب و عفاف خادمان و کارکنان بقاع متبرکه و مسجد تراز استفاده کردند. این پوشش شامل چادر و روسری و با بهره‌گیری از ا‌ِلِمان‌های تاریخی و هنری این مسجد باشکوه، توسط بانو سیده‌مریم دهقانی طراحی و اجرا شد.

استفاده از رنگ بدیع و جنس سبک و راحت پارچه چادر و مدل دوخت تلفیقی قجری حسنا که بر اساس زمان احداث مسجد است، همچنین بهره‌گیری از طرح کاشی‌کاری گلدان‌های زنبق دیوارهای مسجد در روسری‌ها که با کیفیت چاپ و جنس لطیف پارچه مواجه شده‌اند، لذت یک پوشش تخصیص یافته و راحت را برای بانوان این مجموعه فراهم آورده و بازتاب‌های مثبت بسیاری از طرف گردشگران داخلی و خارجی و خصوصاً بانوان داشته است.

چادرها در دو رنگ سرمه‌ای جهت کادر انتظامات و آبی روشن برای راهنمای تورهای مجموعه استفاده می‌شوند که همه گردشگران در بدو ورود متوجه این تمایز و کارکرد می‌شوند.

این رویکرد که با ایجاد جاذبه در طراحی و راحتی استفاده توأم شده، از مهم‌ترین عوامل تبلیغ و معرفی حجاب و پوشش مناسب در میان دختران جوان و بانوان است.  

همچنین این مجموعه، توانمند در طراحی و معرفی بسته‌های جشن تکلیف، پوشش مناسب برای دختران نوجوان، پوشش خادمان بقاع متبرکه و ... است.

انتهای پیام
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حسینی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۰/۰۴/۲۵ - ۱۶:۵۲
0
0
سلام، خیلی عالی هست، واقعا پسندیدم، امیدوارم همه مدعیان تبلیغ عفاف و حجاب این جسارت خانم دهقانی رو داشته باشند که با ذوق هنری کار کنند
captcha