حضور در انتخابات مقابله با القای ناامیدی دشمن است
کد خبر: 3978143
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۳
رئیس جهاددانشگاهی خراسان شمالی:

حضور در انتخابات مقابله با القای ناامیدی دشمن است

رئیس جهاددانشگاهی خراسان شمالی ضمن تأکید بر اثرگذاری نقش جامعه دانشگاهی در عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی، اظهار کرد: حضور در انتخابات مقابله با القای ناامیدی دشمن به کشور و ملت است که بدخواهان ایران اسلامی همواره برای تحقق این هدف در حال برنامه‌ریزی و توطئه‌ هستند.

حضور در انتخابات مقابله با القای ناامیدی دشمن استمحسن رحمانی، رئیس جهاددانشگاهی خراسان شمالی، در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان شمالی، اظهار کرد: جامعه دانشگاهی همواره نقش بسیار مهم و تأثیرگذاری در تبیین شرایط و تحولات اجتماعی و سیاسی جامعه ایفا می‌کند و سهم بسزایی در ارتقای سطح بینش عمومی و در نهایت مشارکت سیاسی دارد.
وی افزود: از این رو حضور آگاهانه، فعال و با بصیرت دانشگاهیان در عرصه انتخابات موجب تحرک، نشاط و شادابی انتخاباتی خواهد شد.

رئیس جهاددانشگاهی خراسان شمالی ادامه داد: مشارکت بالا و حضور گسترده در انتخابات موجب تقویت انقلاب، اقتدار و همبستگی ملی، انسجام اجتماعی، حضور پرقدرت در مجامع بین‌المللی و شکست توطئه‌های دشمنان خواهد شد.

وی تأکید کرد: هر تلاشی که در عرصه‌های مختلف علم و فناوری، نظامی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی به ثمر می‌نشیند، محصول اعتقاد ارزشمند ملت و حضور آنان در صحنه‌های مختلف نظام است.

وی ابراز امیدواری کرد آحاد مردم در انتخابات ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ فارغ از سلایق، جناح‌ها، طرفداری‌ها و رقابت‌های انتخاباتی، با عزم و اراده خود مشارکت گسترده‌شان در پای صندوق‌های رأی را به نمایش گذارند و در جشن باشکوه حضور مردم شرکت کنند.

انتهای پیام
captcha