انتشار نشریه دو زبانه ویژه انتخابات برای ایرانیان خارج از کشور
کد خبر: 3977970
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۷

انتشار نشریه دو زبانه ویژه انتخابات برای ایرانیان خارج از کشور

مؤسسه فرهنگی، هنری و انتشارات بین‌المللی الهدی، نشریه «شمیم انتخاب» را ویژه ایرانیان خارج از کشور به زبان فارسی و چکیده انگلیسی تهیه، تولید و منتشر کرد.

به گزارش ایکنا به نقل از سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، با توجه به اهمیت انتخابات ریاست جمهوری از مقاطع حساس نظام جمهوری اسلامی ایران، مؤسسه فرهنگی، هنری و انتشارات بین‌المللی الهدی در راستای ایفای رسالت ذاتی و آگاهی بخشی خود تهیه، تولید و انتشار نشریه ویژه ایرانیان مقیم خارج از کشور را در دستور کار خود قرار داده است که در ادامه عناوین این نشریه را می‌خوانیم:

«چون و چرایی شرکت در انتخابات»؛ این یادداشت به بیان علل و انگیزه‌های شرکت در انتخابات از نگاه کلی و جامع نگر می‌پردازد.

«ایران مقتدر»، یادداشتی به قلم ابوذر ابراهیمی‌ترکمان است که به وظیفه سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی به عنوان دستگاه متولی امر دیپلماسی فرهنگی در انتخابات ریاست جمهوری پیش رو اشاره دارد.

«انتخابات در ایران زمین»، تاریخچه‌ای از فرایند انتخابات در ایران از دوران گذشته تا به امروز.

«پاسخ به این پرسش که چرا باید رأی بدهیم»، یازده پاسخ به این سؤال است که چرا حضور در پای صندوق رأی اهمیت دارد و نباید در این خصوص منفعلانه عمل کرد.

«نقش مهم ایرانیان مقیم خارج از کشور در انتخابات ریاست جمهوری»، مقاله‌ای با موضوع جایگاه و تأثیر حضور ایرانیان در خارج از کشور در انتخابات و توضیح این مطلب که این گروه از جامعه می‌توانند در آینده کشور خود سرنوشت‌ساز باشند.

همچنین در بخش پایانی این نشریه، اهم موضوعات به منظور بهره‌برداری ايرانيان مقيم خارج از كشور به زبان انگليسی ترجمه و منتشر شده است.

انتهای پیام
captcha