حضور حماسه‌آفرین مردم ایران اسلامی در انتخابات
کد خبر: 3977890
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۶

حضور حماسه‌آفرین مردم ایران اسلامی در انتخابات

شورای دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان تهران پیرامون مشارکت حداکثری در انتخابات سال ۱۴۰۰ بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش ایکنا، به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، شورای دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان تهران، پیرامون مشارکت حداکثری در انتخابات سال ۱۴۰۰ بیانیه ای صادر کرد که متن آن به این شرح است؛

بسمه تعالی

با گذشت بیش از چهار دهه از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، این واقعیت بر همگان روشن است که صندوق‌های رأی، یکی از راهکارهای مهم جهت مشارکت مردمی در تعیین حاکمیت و در ابعاد مختلف نظام اسلامی بوده است. چراکه یکی از پایه‌های مهم نظام اسلامی، حضور و مشارکت عموم مردم در مدیریت کلان کشور می‌باشد و مردم به فرموده بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ولی نعمتان این انقلاب هستند و میزان رای آنان است.

از این رو انتخابات، در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همیشه در اولویت بوده و هیچ یک از حوادث و بحران‌ها، باعث عدم برگزاری انتخابات و یا تعویق آن نشده و حتی در سخت‌ترین شرایط، جلوه‌های مردمسالاری دینی و اقتدار کشور عزیزمان را متبلور ساخته است.

اینک با گذشت اربعینی از سال‌های پرشکوه انقلاب اسلامی، در آستانه انتخابی دیگر هستیم. اتفاق مهمی که رهبر معظم انقلاب از آن به عنوان لیله القدر انقلاب یاد می‌نمایند. افتخاری که باری دیگر در جمعه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰، مردم عزیز ایران اسلامی با حضور خود پای صندوق‌های رای خلق خواهند کرد و با مشارکت خویش دشمنان را ناامید ساخته و نشان خواهند داد که همواره در لحظه های مهم و سرنوشت‌ساز، حضوری تاریخ‌ساز و حماسه آفرین خواهند داشت.

از این رو ما به عنوان شاگردان مکتب روح‌الله و در لبیک به سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی، همگان را به حضور پرشور در انتخابات دعوت نموده و از عموم دانشگاهیان و به ویژه استادان گرانقدر می‌خواهیم که در راستای این رسالت ملی، عموم جامعه را به آمدن پای صندوق‌های رای که میراث انقلاب اسلامی ایران و ثمره خون شهیدان این دیار پر افتخار و سربلند است، تشویق نموده تا با روی کارآمدن دولتی کارآمد و توانمند، عرصه‌های مختلف تحول و اشتغال و تولید و نوآوری پیش روی ملت ایران گشوده شود. ان شاءالله تعالی

شورای استانی دفاتر نهاد نمایندگی استان تهران

انتهای پیام
captcha