دبیران اقامه نماز و احیاء زکات صدا و سیما منصوب شدند
کد خبر: 3977845
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۷
در سه بخش فضای مجازی، رسانه و معاونت صدا

دبیران اقامه نماز و احیاء زکات صدا و سیما منصوب شدند

طی احکامی از سوی عبدالرضا کیا؛ مشاور قائم مقام رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران؛ مهدی محمدی، علی بنانی و منصور قصری‌زاده برای سمت‌های جدید در صدای جمهوری اسلامی حکم گرفتند.

به گزارش خبرنگار ایکنا؛ عبدالرضا کیا؛ مشاور قائم مقام رئیس سازمان و قائم مقام ستاد اقامه نماز و احیاء زکات صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، طی احکامی؛ مهدی محمدی، علی بنانی و منصور قصری‌زاده را به سمت‌های جدید منصوب کردند. احکام مورد نظر به شرح زیر است.

در حکم مهدی محمدی آمده است؛ «با عنایت به مراتب دانش، آگاهی و تعهد در امور معارفی و تخصصی رسانه‌ایی جنابعالی و بر اساس  هماهنگی‌های به عمل آمده با معاونت محترم فضای مجازی جناب آقای دکتر نوری، به عنوان «دبیر اقامه نماز و احیاء زکات» معاونت  فضای مجازی منصوب می‌شوید. امید است با تلاش مجدانه در امر ترویج فرهنگ نماز و احیاء زکات و توسعه و تبیین و کارکردهای متاثر از آن دو فیضه در حوزه فضای مجازی در جهت تحقق مفاد بیانیه گام دوم انقلاب آثار و برکات بسیاری ایجاد فرمایید.»

همچنین در حکم علی بنانی ذکر شده؛ «با عنایت به مراتب دانش، آگاهی، تجربه و تعهد در امور معارفی  و تخصصی رسانه‌ای جنابعالی و بر اساس هماهنگی به عمل آمده با معاونت محترم توسعه و فناوری رسانه جناب آقای دکتر علیدادی، به عنوان «دبیر اقامه نماز و احیاء زکات» معاونت توسعه و فناوری رسانه منصوب می‌شوید. امید است با تلاش مجدانه در امر ترویج فرهنگ نماز و احیا زکات و توسعه و تبیین مفاهیم و کارکردهای متاثر از آن دو فریضه در حوزه توسعه و فناوری در جهت تحقق مفاد بیانیه گام دوم انقلاب آثار و برکات بسیاری ایجاد فرمائید.»

در حکم پایانی که مربوط منصور قصری‌زاده می‌شود نیز آمده؛ «با عنایت به مراتب دانش، آگاهی، تجربه و تعهد در امور معارفی و تخصصی رسانه‌ایی جنابعالی و بر اساس هماهنگی به عمل آمده با معاونت محترم صدا جناب آقای بخشی‌زاده، به عنوان «دبیر اقامه نماز و احیاء زکات» معاونت صدا منصوب می‌شوید. امید است با تلاش مجدانه در امر ترویج فرهنگ نماز و احیاء زکات و توسعه و تبیین مفاهیم و کارکردهای متاثر از آن دو فریضه در حوزه صدا و در جهت تحقق مفاد بیانیه گام دوم انقلاب آثار و برکات بسیاری ایجاد شود.»

انتهای پیام
captcha