۳۲۰ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند چهارمحال‌وبختیاری اهدا می‌شود
کد خبر: 3977672
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۳
همزمان با دهه کرامت؛

۳۲۰ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند چهارمحال‌وبختیاری اهدا می‌شود

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال‌وبختیاری گفت: همزمان با دهه کرامت، ۳۲۰ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند استان اهدا می‌شود.

جاسم محمدی فارسانی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال‌وبختیاری، در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، با تبریک ایام دهه کرامت و ولادت حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع)، گفت: کمک به تأمین هزینه‌های ازدواج فرزندان خانواده‌های نیازمند از رویکردهای این نهاد است که در قالب تأمین جهیزیه نوعروسان، هدیه ازدواج به پسران و کمک به ازدواج زنان سرپرست خانوار انجام می‌شود.

وی بابیان اینکه جهیزیه‌ نوعروسان شامل لوازم ضروری منزل از جمله یخچال، اجاق گاز، جاروبرقی و سایر وسایل مورد نیاز است، افزود: طی ایام دهه کرامت، 320 سری جهیزیه به دختران خانواده‌های تحت حمایت در آستانه ازدواج در سراسر استان اهدا می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بابیان اینکه سال گذشته 1063 جهیزیه به نوعروسان اهدا شده است، اضافه کرد: این تعداد جهیزیه با هزینه 6 میلیارد و 367 میلیون تومان تهیه و توزیع شده است.

محمدی با اشاره به حمایت خیران و مؤسسات خیریه از ازدواج جوانان نیازمند استان، گفت: هر ساله بخشی از تأمین هزینه‌های ازدواج مددجویان توسط خیران داخل و خارج از استان تأمین می‌شود.

وی ضمن تأکید بر اهمیت فراهم کردن زمینه ازدواج آسان جوانان، ادامه داد: مردم نیکوکار استان می‌توانند با پرداخت هر مبلغی و یا اهدای جهیزیه زمینه ازدواج آسان نیازمندان را فراهم کنند.

انتهای پیام
captcha