وضعیت گرانی کالاها زیبنده ایران اسلامی نیست
کد خبر: 3977408
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۲

وضعیت گرانی کالاها زیبنده ایران اسلامی نیست

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با انتقاد از خیز دوباره قیمت کالا‌ها در بازار و قطع شدن برق در روز‌های منتهی به انتخابات، افزود: این حجم از نابسامانی در وضعیت قیمت کالا‌های اساسی در بازار زیبنده مردم فهیم و بصیر ایران اسلامی نیست.

قطع برق و افسارگسیختگی قیمت‌ها در آستانه انتخابات کارشکنی استبه گزارش ایکنا از مازندران، حجت‌الاسلام ناصر شکریان‌امیری، مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران، صبح امروز، 24 خردادماه ضمن تبریک ولادت حضرت معصومه(س) و روز دختر، گفت: ایجاد بستر‌های لازم جهت حضور حداکثری و مشارکت آحاد کشور پای صندوق رأی از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی با انتقاد از خیز دوباره قیمت کالا‌ها در بازار و قطع شدن برق در روز‌های منتهی به انتخابات، افزود: این حجم از نابسامانی در وضعیت قیمت کالا‌های اساسی در بازار و قطع شدن برق و دیگر حامل‌های انرژی در روز‌های منتهی به انتخابات اصلاً زیبنده مردم فهیم و بصیر ایران اسلامی نیست.

شکریان با ابراز نگرانی از شرایط موجود در روز‌های منتهی به انتخابات و دست‌های پشت پرده برای مانع شدن خلق حماسه سیاسی ملت قهرمان ایران اسلامی در پای صندوق‌های رأی، تصریح کرد: ملت بزرگ و قهرمان ایران اسلامی در تمامی ادوار تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی ثابت کردند پای آرمان‌های متعالی امام راحل و رهبری معظم انقلاب و شهدای سرافراز ایران اسلامی همچون شهید سلیمانی و .. ایستاده‌اند و قطعاً دشمنی‌ها و خباثت‌های مزدوران داخلی و خارجی نمی‌توانند در عزم و اراده ملت بصیر و مقاوم ایران اسلامی خللی ایجاد کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت حضور پرشور و شعور ملت بزرگ ایران در این دوره از انتخابات و اهمیت انتخاب صالح، تصریح کرد: عدم نظارت بر قیمت کالا‌های اساسی مردم در این روز‌ها و افزایش بی‌رویه قیمت‌ها، معیشت و زندگی اقشار محروم و مستضعف جامعه را تحت تأثیر قرار داده است و باید برای رفع این معضلات و مشکلات فکر و برنامه‌ریزی دقیق داشت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به اهمیت نظارت‌های دقیق دستگاه‌های مسئول و مربوطه در این روز‌های منتهی به انتخابات بر روی قیمت کالا‌های اساسی، ت‌کید کرد: افسار گسیختگی در افزایش قیمت‌ها و کمبود برخی کالا‌های اساسی در بازار و قطع برق شهروندان نوعی کارشکنی در موضوع مشارکت حداکثری در انتخابات است و دولت و همه بخش‌های اجرایی کشور باید در آستانه انتخابات این دوره ریاست جمهوری و شورا‌های شهر و روستا تلاش کنند مردم نسبت به این مسائل احساس مشکل نکنند، ولی متأسفانه در روز‌های اخیر شاهد این معضلات و مشکلات هستیم که قطعا باید پشت پرده این مسائل بررسی شود.

انتهای پیام
captcha