اهدای 900 سری جهیزیه به مددجویان کمیته امداد کرمان
کد خبر: 3977184
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۵
از ابتدای سال جاری انجام شد؛

اهدای 900 سری جهیزیه به مددجویان کمیته امداد کرمان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمان از اهدای ۹۰۰ سری جهیزیه به زوج‌های جوان تحت حمایت این مرکز از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

به گزارش ایکنا از کرمان، یحیی صادقی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمان ترویج و گسترش فرهنگ اصیل اسلامی در برپایی ازدواج‌های آسان، کم‌هزینه و پایدار را از اولویت‌های کمیته امداد در ازدواج جوانان تحت حمایت اعلام کرد و گفت: در این راستا فرهنگ‌سازی و توسعه ازدواج آسان یکی از موضوعاتی است که در اولویت فعالیت‌های کمیته امداد استان کرمان قرار دارد.

وی ادامه داد: ۹۰۰ فقره جهیزیه به ارزش 13 میلیارد و 500 میلیون تومان از ابتدای سال جاری تاکنون از محل اعتبارات کمیته امداد به زوج‌های جوان تحت حمایت این نهاد اهدا شده است.

صادقی با بیان اینکه هم‌اکنون بیش از ۴۰۰ زوج تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمان در نوبت دریافت جهیزیه قرار دارند، اظهار کرد: همراهی و مساعدت خیران و نیکوکاران در جهت تأمین جهیزیه زوجین تحت حمایت این نهاد نقش مهمی در تأمین جهیزیه آن‌ها دارد، لذا در جهت انجام هرچه بهتر این امر خیر تأکید بر همکاری خیران داریم.

یادآور می‌شود، چهار هزار و 271 فقره جهیزیه به ارزش 21 میلیارد و 355 میلیون تومان طی سال ۱۳۹۹ به زوج‌های تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان اهدا شده است.

انتهای پیام
captcha