بهره‌گیری از دانش‌آموختگان بومی در نمایندگی‌های المصطفی(ص)
کد خبر: 3976381
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۴
رئیس جامعةالمصطفی(ص) العالمیة بیان کرد؛

بهره‌گیری از دانش‌آموختگان بومی در نمایندگی‌های المصطفی(ص)

رئیس جامعةالمصطفی(ص) العالمیة گفت: استفاده از دانش‌آموختگان بومی، راهبرد این مرکز در پیشبرد فعالیت‌های علمی نمایندگی‌ها این مرکز علمی در کشورهای مختلف است.

به گزارش خبرنگار ایکنا، حجت‌الاسلام والمسلمین علی عباسی، رئیس جامعةالمصطفی(ص)، امروز در دیدار با یکی از علمای کشور مالی، که پیش از این دانش‌آموخته المصطفی(ص) بود، اظهار کرد: کشور مالی از جایگاه و موقعیت ویژه‌ای برخوردار است و حضور جمعیت‌ صوفی و مجموعه‌ای از پیروان اهل بیت(علیهم‌السلام)، سرمایه گرانقدری است و باید بکوشیم که وضعیت آنان در این کشور بهبود یابد.

وی با اشاره به حضور شمار زیادی از علما و شخصیت‌های علمی در مالی، افزود: هم‌اکنون طلاب و فضلای خوبی از کشور مالی در جامعةالمصطفی در حال تحصیل هستند که می‌توانند ظرفیت خوبی برای فعالیت‌های علمی و دانشگاهی جامعةالمصطفی(ص) در آینده باشند.

وی راهبرد جامعةالمصطفی(ص) را استفاده از فضلا و دانش‌آموختگان بومی برای اداره و پیشبرد فعالیت‌های علمی نمایندگی‌ها دانست و گفت: امیدواریم از ظرفیت علما و دانش‌آموختگان المصطفی(ص) در مراکز علمی و فرهنگی مالی استفاده شود.

یادآور می‌شود، شیخ ابوجعفر الجباتی در ابتدا ضمن ابراز خرسندی از دیدار با رئیس جامعةالمصطفی(ص)، به ارائه نظر‌ها و پیشنهاد‌های خود درباره فعالیت‌های نمایندگی جامعةالمصطفی(ص) در مالی پرداخت.

انتهای پیام
captcha