«مسئله‌مندی گفت‌و‌گو در خانواده ایرانی» بررسی می‌شود
کد خبر: 3975922
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۴
در قالب نشست‌های علمی؛

«مسئله‌مندی گفت‌و‌گو در خانواده ایرانی» بررسی می‌شود

نشست‌های علمی سه‌شنبه‌ها با محوریت مسئله‌مندی گفت‌و‌گو در خانواده ایرانی از سوی دپارتمان مطالعات زنان دانشگاه بین‌المللی اهل بیت(ع) برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا، نشست‌های علمی «سه‌شنبه‌ها» با محوریت مسئله‌مندی گفت‌و‌گو در خانواده ایرانی، از سوی دپارتمان مطالعات زنان دانشگاه بین‌المللی اهل بیت(ع) برگزار می‌شود.

این نشست‌های تخصصی طی سه هفته متوالی و با محورهای مختلف برگزار خواهد شد که اولین نشست  18 خردادماه، از ساعت 17 تا 19 با موضوع «فقدان گفت‌وگو در خانواده، حلقه گمشده تعاملات در خانواده» و با حضور آذر رشتیانی، کارشناس مسائل اجتماعی خانواده و رضا شریفی، عضو هیئت علمی دانشگاه امام حسین(ع) برپا می‌شود.

همچنین، نشست «فقدان گفت‌و‌گو در خانواده، بسترساز آسیب‌های اجتماعی (خشونت، اعتیاد، قتل، خودکشی و ...)» نیز روز سه‌شنبه، 25 خردادماه از ساعت 17 تا 19 با حضور فهیمه نظری، کارشناس مسائل اجتماعی خانواده، مهتاب رضیئی، پژوهشگر حوزه زنان و خانواده و سیدحسین موسوی چلک، رئیس انجمن مددکاری اجتماعی ایران برگزار خواهد شد.

سومین و آخرین نشست از مجموعه نشست‌های علمی «سه‌شنبه‌ها» نیز روز سه‌شنبه، یکم تیر سال جاری، از ساعت 17 تا 19 با موضوع «خانواده ایرانی و پرابلماتیک گفت‌و‌گو؛ موانع و راهکارها» برپا می‌شود که در این نشست، عالیه شکربیگی، عضو هیئت علمی دانشگاه و علی یعقوبی، عضو هیئت علمی دانشگاه گیلان به سخنرانی می‌پردازند.

یادآور می‌شود، علاقه‌مندان برای مشاهده این نشست‌های تخصصی می‌توانند به لینک http://elc2.dpm.ir/rdyv1s5d32mi مراجعه کنند.

نشست‌های علمی «سه‌شنبه‌ها» برگزار می‌شود

انتهای پیام
captcha