نامگذاری یکی از معابر اصلی کرمانشاه به نام امام رضا(ع)
کد خبر: 3974323
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۸

نامگذاری یکی از معابر اصلی کرمانشاه به نام امام رضا(ع)

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با اشاره به نامگذاری یکی از معابر اصلی کرمانشاه به نام امام رضا(ع)، گفت: تمامی مسئولین استان کرمانشاه باید برای برگزاری شایسته برنامه‌های دهه کرامت کمک کنند چرا که منفعت این کار به اسلام و دین بر می‌گردد.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه امروز، ۸ خردادماه در نشست شورای سیاست‌گذاری بزرگداشت دهه کرامت و برگزاری چهاردهمین دوره از جشن‌های بین‌المللی زیرسایه خورشید در استان کرمانشاه، اظهار کرد: دین اسلام را شعائر حفظ می‌کند و یکی از همین شعائر حضور خادم‌یاران امام رضا(ع) در نقاط مختلف ایران اسلامی در ایام دهه کرامت است.

وی با اشاره به نامگذاری یکی از معابر اصلی کرمانشاه به نام امام رضا(ع)، گفت: نامگذاری یکی از معابر اصلی کرمانشاه به نام امام رضا(ع) افتخاری برای مسئولین استان است و تمامی مسئولین استان کرمانشاه باید برای برگزاری شایسته برنامه‌های دهه کرامت کمک کنند چرا که منفعت این کار به اسلام و دین بر می‌گردد.

آیت‌الله علما تصریح کرد: با توجه به شرایط بیماری کرونا در جامعه و اقتضای زمان و مکان تلاش شود اقدامات جدیدی برای جشن‌های دهه کرامت برنامه‌ریزی و اجرا شود.

امام جمعه کرمانشاه در ادامه با اشاره به اینکه امام رضا(ع) مورد توافق اهل تشیع و اهل تسنن است بر توزیع غذا‌های تبرکی حرم مطهر امام هشتم طی دهه کرامت در مناطق اهل سنت نشین تأکید کرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه در پایان اهدای جهیزیه در دهه کرامت با نام امام رضا(ع) را کاری با ارزش دانست و افزود: نفس و ماندگاری این کار‌ها در نسل‌های بعدی اثرگذار است.

انتهای پیام
captcha