تجلیل از معلم و پیشکسوت قرآن کریم در ساری
کد خبر: 3971909
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۲

تجلیل از معلم و پیشکسوت قرآن کریم در ساری

با حضور رئیس سازمان دارالقرآن الکریم کشور از زحمات چند دهه فعالیت‌های قرآنی استاد حاج سعید قربانی رئیس سابق دارلقرآن مازندران در ساری تقدیر به عمل آمد.

تجلیل از معلم و پیشکسوت قرآن کریم در ساریبه گزارش ایکنا از مازندران، حجت‌الاسلام اخوان صباغ رئیس سازمان دارالقرآن کریم کشور به همراه حجت‌الاسلام شفیعی معاون ارتباطات و امور استان‌ها با حضور در منزل رئیس سابق دارالقرآن الکریم مازندران از زحمات خالصانه آقای قربانی در منزل وی در ساری با اهدای لوح تقدیر و کلام‌الله مجید تقدیر و تشکر به عمل آورد.

 در ابتدا این پیشکسوت حاج سعید قربانی با سپاس و قدردانی از تشریف فرمایی آقایان اخوان و شفیعی، این احترام و تکریم را به منزله احترام به مقام و جایگاه معلم قرآن تعبیر کرد.

وی افزود: از خداوند می‌خواهم از سر تقصیرات من که می‌تونستم بهتر از این کار بکنم و می‌تونستم ایفای نقش بهتری داشته باشم و این کار را نکردم؛ بگذرد.

قربانی ادامه داد: واقعیت این است آن چیزی را که این مدت ذهنم را مشغول کرد این بود که خدایا از کوتاهی‌هایم بگذر و کاری که در استان ما صورت گرفته از اخلاص دوستانی است که در گوشه و کنار استان دارند در گمنامی کار می‌کنند.

همچنین در ادامه حجت الاسلام اخوان صباغ رئیس دارالقرآن کشور با بیان خاطره با اهدای لوح و هدایایی از استاد قربانی تجلیل کرد.

وی با بیان اینکه استاد قربانی در یک دوره 33 ساله 27 سال مسئولیت دارالقرآن استان را بر عهده داشت، افزود: هدف وی از حضور در مازندران تقدیر و تشکر از ایشان بود.

انتهای پیام
captcha