دست سفاک تروریسم بین‌المللی، جنایت خونینی را در کشوری مظلوم رقم زد
کد خبر: 3970587
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۶
مدیر حوزه علمیه خواهران بوشهر:

دست سفاک تروریسم بین‌المللی، جنایت خونینی را در کشوری مظلوم رقم زد

مدیر حوزه علمیه خواهران بوشهر با صدور بیانیه ای نسبت به حادثه تروریستی کابل واکنش نشان داد و گفت: بار دیگر دست سفاک تروریسم بین‌المللی از آستین عاملان منطقه‌ای آنان بیرون آمد و جنایت دهشتناک و خونینی را در کشوری مظلوم رقم زد.

به گزارش ایکنا از بوشهر، حجت‌الاسلام علی‌اکبر اسماعیلی، مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر با صدور بیانیه‌ای حادثه تروریستی مدرسه سیدالشهداء(ع) کابل را محکوم کرد. در شرح این پیام آمده است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

بِأَيِّ ذَنْبٍ قُتِلَتْ

بار دیگر دست سفاک تروریسم بین‌المللی از آستین عاملان منطقه‌ای آنان بیرون آمد و جنایت دهشتناک و خونینی را در کشوری مظلوم رقم زد. خون پاک دانش آموزان بی‌گناه و معصوم مدرسه سید الشهداء(ع) در ماه صیام به ناحق در خانه آنها به زمین ریخته شد و خانواده‌های زیادی را داغدار کرد.

تروریسم بین‌المللی به سرکردگی آمریکای جنایتکار بار دیگر ماهیت خباثت آلود خود را این بار با به خاک و خون کشیدن کودکان و نوجوانان معصومی نشان داد که با خاطری آرام بر کرسی علم و ادب تکیه زده بودند نه سلاحی حمل می کردند و نه در میدان جنگ بودند.

دست مکر و خدعه مدعیان حقوق بشر که قرار بود با حضور نیروهای خارجی آرامش را به این سرزمین برگردانند پس از گذشت بیست سال آن جا را جولانگاه تروریست‌ها و صحنه رعب و وحشت ساکنان مظلوم آن قرار داده است. و هر روز بر دل مردم بی گناه آن داغ تازه ای می نهد و امنیت آنان را سلب می نمایند.

حوزه علمیه خواهران استان بوشهر با محکوم کردن این حادثه تروریستی و هم دردی با ملت مظلوم افغانستان عامل اصلی چنین ترور هایی را دولت تروریست آمریکا می‌داند، انزجار خود را از حضور منطقه‌ای این دولت خبیث اعلام می‌دارد و تنها راه خلاصی کشورها از شر آمریکای جنایتکار را حضور میدانی نیروهای مقاومت و تعیین سرنوشت ملت‌ها به دست خودشان می‌داند.»

 

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha