اجرای ویژه‌برنامه «یاورانه» در هفت شهر مازندران
کد خبر: 3970561
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۶

اجرای ویژه‌برنامه «یاورانه» در هفت شهر مازندران

معاون فرهنگی کمیته امداد مازندران از اجرای ویژه‌برنامه «یاورانه» با مشارکت اعضای طرح یاس جهت توزیع کمک‌های مؤمنانه در هفت شهر استان خبر داد.

اجرای ویژه برنامه  «یاورانه» در هفت شهر مازندران میثم معافی، معاون فرهنگی کمیته امداد مازندران، در گفت‌وگو با ایکنا از مازندران، اظهار کرد: بعد از رونمایی از طرح یاس با همکاری و مشارکت کمیته امداد و هلال احمر، این طرح در دو مرحله اجرا شد که در مرحله اول بهره‌مندی از مددجویان تحت حمایت به عنوان اعضای عضو خانه‌های هلال، که با پوشش هلال احمر وارد شده و با ارائه مشاوره تلفنی درباره رعایت پروتکل‌های بهداشتی به سالمندان مددجوفعالیت کردند.

وی افزود: مرحله بعدی، ویژه‌برنامه یاورانه است که این برنامه در حقیقت شرکت مددجویان کمیته امداد در قالب مددکار هلال احمر برای توزیع کمک‌های مؤمنانه به خانواده‌های کمیته امداد است که تا پایان ماه مبارک ادامه دارد.

معاون فرهنگی کمیته امداد مازندران تصریح کرد: اعضای خانه‌های هلال در توزیع بسته‌های معیشتی ویژه مددجویان به عنوان عضو هلال در فاز دوم، مشارکت خواهند داشت.

معافی گفت: طرح یاورانه به صورت پایلوت در هفت شهر در حال اجرا است و تا کنون به 100 مددجو آموزش‌های لازم در قالب طرح یاس داده شده است.

انتهای پیام
captcha